3 Maanden geleden zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Aangezien een tweede kindje welkom is en het meer dan een jaar duurde voor het raak was bij de eerste, hebben we besloten de voorbehoedsmiddelen te laten voor wat ze zijn en de natuur zijn gang te laten gaan. (Met de gedachte dat het weer wel lang zal duren ). Toen we voor een eerste kindje gingen is er PCO geconstateerd. Sinds ik gestopt was met de pil heb ik de eerste 8 à 9 maanden geen regels gekregen... Hierdoor is PCO aan het licht gekomen. Toen doormiddel van pillen, heb ik 3 maanden regelmatig mijn menstruatie gekregen. En toen bleven ze weer uit. Toen we doorgestuurd zouden worden voor informatie over IVF enz. bleek ik ineens spontaan zwanger van ons dochtertje . Nu dus met de gedachte we zullen wel zien, heb ik nu het gedacht zwanger te kunnen zijn . Maar het lijkt zo snel ineens! Heb nog steeds een onregelmatige cyclus (gebruikten condoom, om mijn menstruatiecyclus in het oog te kunnen houden), soms duurt het 2 à 3 maanden eer ik nog eens mijn menstruatie heb. Door omstandigheden hebben we ook héél weinig seks gehad, nu zijn we op vakantie geweest van 16 tot 25 juni. En ik heb toen op 18 juni wat roze verlies gekregen. Ik dacht "ja lap, nu net op vakantie zal ik ze eens krijgen ". Was inmiddels weer een 2 maanden ongeveer geleden. Maar de volgende dag was het over... Vreemd dacht ik, maar dacht er verder niet bij na. Nu ben ik al enkele dagen enorm moe, vandaag zelfs van 15u-17u bijgeslapen omdat ik echt niet wakker kon blijven. En nu is mijn kaarsje weeral uit . Mijn tepels doen sinds 3 dagen ook enorm veel pijn. Heb vandaag ook een héél vervelend vol gevoel bij mijn maag. Heb wel honger, maar kan niet eten omdat ik me nog zo "vol" voel. Ben normaal verzot op koffie, maar die smaakte me daarstraks totaal niet, bleef op mijn maag liggen. En deze morgen (11u) was ik een paar koekjes met chocolade aan het eten en werd er gewoon misselijk van! Heb nu ook een licht misselijk gevoel door het gevoel van mijn volle maag. En daarnet had mijn man zijn handen gewassen met zeep en werd gewoon misselijk van de geur (net dezelfde geur waar ik mijn vorige zwangerschap ook niet tegen kon ). Heb ook al héél de namiddag last van vervelend maagzuur dat in vlagen opkomt. Véle symptomen lijken op mijn vorige zwangerschap, maar kan het gewoon niet geloven dat ik zwanger zou zijn. Morgen ga ik toch maar eens een testje wagen, maar denk dat ik het voor niets ga doen! Met de weinige seks deze 2 maanden en mijn onregelmatige cyclus kan ik amper geloven dat het toch raak zou zijn . Weet niet wat ik wil met dit bericht, moet het gewoon even kwijt denk ik .
Dankje . Al geloof ik er helemaal niet in, heb meer zoiets van. Het testje zal bewijzen dat ik NIET zwanger ben .
Oeh spannend! Hopelijk een mooie test! (Een collega van mij wilde met een test aan haar man bewijzen dat ze niet zwanger was, mooi we, dus! -en al ruim 20 weken-)
Het tweede streepje kwam onmiddellijk tevoorschijn!! Kan het nog steeds niet geloven . Weet niet eens hoe lang ik zwanger ben... Net of misschien al 2 maanden.... Met mijn onregelmatige cyclus heb ik het niet echt bijgehouden, met het gedacht... Duurt nog wel lang .
Dankje iedereen . Hou voorlopig de roze bloeding maar aan als innesteling en kom dan uit op vermoedelijke bevaldatum 6 maart... 28-7 heb ik een eerste controle bij de gyn. Dan zullen we exact weten hoelang ik zwanger ben .