apothekerstest vaag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hartewens, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hallo,
    Eergister heb ik getest met een apothekerstest. Negatief, tenminste zo leek het. Na 10 minuten zag ik echt heel heel vaag een streepje tevoorschijn komen. In de bijsluiter staat dat de test na 5 minuten klaar is en binnen 30 minuten afgelezen moet worden. Maar pas na 10 minuten verscheen er een heel heel vaag streepje.
    Vandaag weer getest en eigenlijk hetzelfde verhaal. Echter nu was het streepje een ietsie duidelijker te zien, maar nog steeds vaag.
    Wel met ochtendurine getest.
    De test van eergister is nu niks meer op te zien, maar op de test van vandaag is het streepje nog steeds te zien, wel vaag, maar wel beter als vanmorgen.
    Ik ben nuchter genoeg om te snappen dat ik niet te veel moet hopen, ook gezien onze problemen met zwanger worden. Maar heb steeds een vreemd gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Durf alleen niet zo goed dat hardop te zeggen. Denk dus dat het gewoon negatief is de test, maar vroeg me af of er meer mensen dit hebben, en dan specifiek met de apothekerstest.
     
  2. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Aangezien je toch al 3 dagen overtijd bent, lijkt het me dat het streepje duidelijk moet zijn. Maar aan de andere kant, een streep is een streep, en hij is al duidelijker dan gisteren...
    Ik heb geen ervaring met apothekerstesten, maar misschien toch morgen nog een testje doen. Succes!
     
  3. Chanie

    Chanie Lid

    28 aug 2007
    70
    0
    0
    zo dat is wel heeel spannend jeeetje .. ben benieuwd
     
  4. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Als je binnen de tijd (in jouw geval 30 minuten) een streepje ziet.... En de volgende test ook weer positief is en iets duidelijker... Jeetje, ik zou er wel hoop van krijgen!
    Ik hoop dan ook voor je dat je binnenkort een mooie duidelijke positieve test in je handen hebt!

    Misschien moet je eens de clear blue gebruiken. Kan nooit kwaad, toch?
     
  5. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Ik had met de apothekerstest ook een heel vaag streepje.
    Ik heb later die dag nog een da test gedaan en die was een stuk duidelijker.

    Veel succes en hopelijk word het een mooie streep.

    Liefs Hummel.
     
  6. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    morgen komen de testen van deze site, dus dan test ik daar even mee. Durf geen hoop te hebben. Maar stiekem gebeurt dat toch wel. Dit is de eerste keer dat ik apothekerstest heb. Ben 1 keer zwanger geweest, maar toen teste ik pas een week na mijn nod. Hield het nl niet voor mogelijk dat we spontaan zwanger zouden kunnen worden. Dus weet ook niet of er toen ook in het begin een vage test mogelijk was.
    Vorige maand een vals positieve romed test, maar die blijken er bekend om te staan. Dus nu de apothekerstest.
    OP de test van eergister is niks meer te zien. De test van vanmorgen is nog wel zichtbaar.
    O ja mijn cyclus is een beetje warrig. Als ik uitga van het echte bloedverlies was gister mijn nod. Als ik uitga van bruinverlies, was zaterdag mijn nod. Vandaar dat ik er voor de banner maar even tussen in ben gaan zitten.
     
  7. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Bij die apothekerstest van mij is het streepje ook helemaal weggetrokken.
    Ik was wel zwanger toen, helaas kreeg ik een miskraam.

    Ik hoop voor je dat je morgen een hele mooie test hebt.

    Laat je het even weten wat het resultaat is?

    Liefs Hummel.
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    succes!
     
  9. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Spannend meid.
    Ik zal voor je duimen dat je een mooie streep krijgt!
    Liefs
     
  10. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Vanmorgen getest met de test van deze site. Wederom een vaag lijntje, wel roze en even breed. Maar wel vaag. Toch wel een streepje te zien. Zou het dan toch echt? Durf het niet te hopen. Wacht nog wel een paar dagen en dan opnieuw testen. Pfff zenuwslopend dit. We wachten al zo lang en hebben er even van mogen proeven, toen ging het mis. Volgende week heb ik een afspraak staan voor voorlichting IUI. Dus dit zou toch prachtig zijn. Maar goed, eerst maar eens een duidelijke streep.
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Kun je anders een foto in je album zetten?
    Verscheen het lijntje binnen de tijd? dan is een streep een streep zou ik zeggen!
     
  12. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Idd. Plaats eens een foto, dan kunnen wij ook ff voor je checken. ;)
     
  13. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    spannend hoor... ben ook benieuwd naar de foto.
     
  14. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja foto! we zijn niet nieuwschierig hoor hahaa,
    spannend!
     
  15. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    we zijn heel nieuwsgierig! :):):)
     
  16. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    een streepje is een streepje.
    en anders een trekpleister of kruitvat eigen merk testje er nog ff tegen aan gooien.
    of wat je zelf ook al zei nog ff wachten en dan weer een testje doen.

    toen ik ging testen had ik 2 testen tegelijk gedaan, een trekpleister eigen merk test en een cb digitale test.
     
  17. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Heb van die van gister een foto gemaakt. Die van vandaag niet, maar als ik nu kijk is de streep toch duidelijker, dus niet zoals ie was zeg maar. Dus niet betrouwbaar voor de foto, had ik direct moeten doen, haha.
    Heb de beide testen aan 2 vriendinnen laten zien. Ze snappen mijn twijfel inderdaad.
    Ben 1 keer zwanger geweest, maar toen teste ik pas een week na mijn nod, omdat ik het niet mogelijk achtte. Weet dus ook niet of dit hoort bij me. Heb wel vaker negatief getest, maar dat was dan ook echt negatief. En na de vals positieve test van Romed vorige maand, vertrouw ik het niet meer zo.
    Ik wacht nog wel even af. Heb nu 2 verschillende merken gehad en beide vaag positief. Het lijntje moet toch donkerder worden? Misschien ook wel een heel beginnende zwangerschap wat gestopt is en wacht op de menstruatie?
    Heb wel allerlei vage kwaaltjes, maar dat heb ik ook als ik ongie word. KOrtom, ik blijf nog even behouden
    BEn pas helemaal rustig als er een echte vette streep staat en de eerste echo goed is.
    Bij mijn eerste zwangerschap zagen ze niks op de echo nl. Toen geopereerd vanwege verdenking BBZ. Bleek geen BBZ. 2 week later verloor ik het vruchtje, die ze nooit hebben zien zitten in de baarmoeder. Het was wel zo'n 3 cm groot, dus wel vreemd dat dat niet zichtbaar was. Mijn vrees is dus ook, mocht het wel ooit weer lukken dat er iets niet goed is of zo, dat zo'n vruchtje zich zo kan verstoppen dat ie niet zichbaar is. Maar goed, eerst maar rustig afwachten, al is dat heel moeilijk, haha
     
  18. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik snap je onzekerheid, ook al heb ik het zelf nooit meegemaakt.
    Maar wel positief blijven he?
    Zet je de foto in je album?
     
  19. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    De foto is pas later gemaakt, dus niet betrouwbaar. Daar zie je wel een streep op. Vanmorgen weer getest. Weer een vage streep. Vager als van de test van gister. Dus ik weet het niet meer.
     
  20. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    hey hartewens,

    weet je al iets meer?
     

Deel Deze Pagina