Mijn cyclus wordt steeds langer? Gestopt met de pil in juni 2014.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nosam, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Ik heb een beetje een warrige cyclus.
    Kan er echt geen pijl op trekken.
    We zijn nog niet echt 'gericht' bezig.
    Als het zo mag zijn, zijn we natuurlijk super blij. :D

Maar ik maak me een beetje zorgen om m'n cyclus.

37 - 39 - 50 - 33 - 40 - 47 - 54

En vandaag zit ik al op dag 57.

Moet ik hier wat mee of is dit nog wel redelijk normaal?

2. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    P.s. Ik moet er ook even bij vermelden dat als ik ongesteld wordt ik heel erg veel last heb down under. Ik heb na mijn vorige bevalling bekken irritatie gehad. Daar heb ik op de momenten van de menstruatie weer heel veel last van.

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi, weet niet wat het kan zijn, maar ik herken het wel een beetje. Ik was vanaf de puberteit al onregelmatig, ging op mijn 16e aan de pil daarvoor. Ben rond mijn 27e gestopt omdat we een kindje wilden. Moest eerst ontpillen, wat een hell! Daarna elke maand maar weer afwachten wanneer ik ongesteld was, toen dat na een paar maanden eindelijk beetje regelmatig was maar ik toch niet zwanger werd heb ik ovulatietesten gebruikt, na een jaar van "rommelen" was het eindelijk raak. Onze dochter is inmiddels bijna 2 en nu gaan we voor een 2e kindje. Helaas nu weer het zelfde verhaal, heb na de geboorte ook de pil geslikt en afgelopen feb. ben ik gestopt....Ik hoop dat mijn cyclus snel weer op orde is, al zal het bij mij nooit precies elke maand op dezelfde datum beginnen.
    Herken dus je onzekerheid wel, het is echt heel erg vervelend, zeker als je zwanger wil worden. Wil je daarom ook veel sterkte en succes wensen!

4. Tolando

Tolando Lid

12 sep 2014
    64
    0
    6
    Cafetaria
    Ik heb nu sins een paar maandjes eindelijk een wat regelmatigere cyclus.
    En ben al bijna 3 jaar van de pil af.
    Ik werd nadat ik was gestopt om de 2 weken ongesteld, had cyclussen tussen de 17 en 33 dagen.
    Nu heb ik nog geen stabiele maar in ieder geval iets langer dan om de 2 weken ongesteld.

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    To, ik zou er wel wat mee doen als je een wens hebt om zwanger te worden. Je hebt toch best wel lange cyclussen.
    Zelf had ik ook cyclussen tussen de 42 en 135 dagen. Ik heb pcos, hier kwam ik achter toen ik met de pil stopte en er mee naar de huisarts en daarna gynaecoloog ging.

Deel Deze Pagina