Help :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door katharina, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik heb eerder een topic geopend, maar ik start even een verse, omdat de situatie iets is gewijzigd.
    Ik heb de laatste paar dagen erg stevige pijn in mijn onderbuik, het is een andere pijn dan bij menstruatie en geen fijn gevoel. Als het bij een (gezonde) zwangerschap hoort ben ik natuurlijk blij, maar ik maak me best zorgen. Gistermiddag heb ik een héél licht positieve test gehad, vanochtend (met zeer lichte urine) kreeg ik geen streepje.
    Ik heb nog steeds veel last van mijn onderbuik. Nu heb ik net even aan mijn baarmoedermond gevoeld, omdat de pijn erg laag zit en ik veel afscheiding had. Mijn baarmoedermond is érg hard. Ik weet goed hoe het normaal aanvoelt, en dit is súper hard. Iemand hier ervaring mee? Moet ik mij zorgen maken? Ik heb niet gebloed.
    Verder heb ik heel weinig honger.

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Geen idee, maar als je zo'n buikpijn hebt, zou je de huisarts dan niet even bellen?

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    ik zou meteen contact opnemen met gyn / huisarts.

4. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Opzich hoeft de buikpijn niks te zeggen, het feit dat je veel afscheiding hebt kan wel passen bij een zwangerschap. Je hebt immers positief getest? Ik zou gewoon over een paar dagen proberen nog eens te testen en zo rustig mogelijk te blijven in de tussentijd. Stress is nooit goed.. Over de harde baarmoedermond durf ik niks te zeggen, hier heb ik geen ervaring mee helaas. Succes en ik duim voor je.

5. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Dankjulliewel. Ik zou de pijn ook niet als alarmerend beschrijven, anders had ik zeker al bij de arts gestaan. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus dit gevoel is gewoon nieuw voor mij. Ik vind het alleen erg apart dat mijn baarmoedermond ineens anders aanvoelt.

Ik hoop dat ik morgenochtend een knaltest heb en in de middag heb ik sowieso een afspraak staan met mijn huisarts. Hopelijk kan zij wat zorgen wegnemen, want dat is inderdaad niet fijn :). Mijn moeder heeft ooit een bbz gehad, dat verhaal maakt me zo onzeker.

6. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Als ik jou was zou ik gewoon de huisarts even bellen. Kan nooit kwaad denk ik. Dan ben je ook van je onzekerheid af.

7. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik kan vanmiddag nog terecht :)

8. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Spannend! Laat je even weten wat de uitslag is?

Succes!

9. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
  10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    succes

11. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik ben bij de huisarts geweest. Gelukkig was er niets mis en de pijnen die ik heb horen wel bij een beginnende zwangerschap. Ze heeft goed gevoeld aan mijn baarmoedermond en eierstokken en er is niks afwijkends. Of ik zwanger ben, kan zij natuurlijk niet voelen :). Ik test vandaag gewoon negatief. De moed begint een beetje te zakken... Ik heb nog nooit dit soort pijnen gehad, maar misschien krijg ik toch gewoon mijn menstruatie binnen enkele dagen.

12. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

he bah wat een een vervelende situatie zeg, hoop dat je gewoon vanavond of morgen zoals je al had positief test. wanneer ga je weer testen?
    duim voor je

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb je bij de huisarts dan ook nog een test gedaan?
    Want als je het over je test van vanmorgen hebt, daar geef je al aan dat je urine niet geconcentreerd was. En hcg schommelt in het begin nogal.
    Ik persoonlijk zou vanavond niet te veel drinken en dan morgen ochtend opnieuw testen, maar ja dat ben ik.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

14. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik heb bij de huisarts geen test gedaan neej.
    Ik wil eigenlijk pas zondag of maandag testen. Mijn positieve (knal)ovulatietesten waren twee weken geleden op vrijdag en zaterdag positief.

15. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Ik ben helaas dit weekend ongesteld geworden... :(. Op naar ronde 2 dus maar..

Deel Deze Pagina