Heeellllpp!!! Ik snap er even helemaal niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HMT, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn sinds de afgelopen maand aant klussen voor een 2de ik heb normaal den stabiele cyclus van 30 dagen
    Dus ik vertrouw mn app wat betreft mn eisprong
    5-7-9 juli seks gehad de 7de werd mn eisprong voorspeld en hebk hem denk ik ook gevoelt

Mn nod was dan dus op de 21ste
    Ik heb de 17de 18de 20ste en 21 ste getest (sorry testdrang) en deze waren allemaal negatief

Ik heb de 18de bij het afgegen 1x druppel bloed gehad en dat ook op de 20ste en 21ste sinds dien niet meer dan die Druppels en in mn maandverband is ook niks te zien

Ik voel me zwanger (maar dat kan ook tussen mn oren zitten) maar ben dus ook niet egt ongesteld en heb geen positieve test

Ik zit hier dus nu langzaam aan geknte worden

Wat zouden jullie doen?

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als eerste:Stoppen met vertrouwen op een app.
    Gebruik ovulatietesten of ga temperaturen ,of beide.Dit is vele malen betrouwbaarder dan een app.
    Verder kun je nu niets doen dan afwachten,hoogstwaarschijnlijk toch een latere eisprong gehad.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Dit ja!

4. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Snap dat het heel irritant is! Kwestie van wachten.... (En dat vindt iedereen erg lastig hier)

Hoop dat je snel meer zekerheid hebt!

5. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Idd niet uitgaan van een app, je kan zomaar een uitschieter hebben waar je niet op rekent. Gebruik de ovulatietesten van Kruidvat in het begin en daarna clearblue...

Deel Deze Pagina