Vanmorgen positief getest, heb 1 test van kruidvat gedaan, vet positief en een test van cb digitaal daar stond ZWANGER! Maar kan het nog niet geloven, vanavond en morgen mar weer testen. en zo dubbel omdat we gister de kleine van mn vriendin hebben moeten begraven na 42 weken zwangerschap. maar we zijn: SUPERBLIJ! en ZWANGER! en dat in de 3e ronde al.... xxx
Ik kan me voorstellen dat dat een heel dubbel gevoel geeft! In ieder geval gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Probeer er van te genieten!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer ondanks het slechte nieuws toch te genieten. Sterkte voor je vriendin en voor jou ook natuurlijk. Liefs wolly
Heel veel sterkte voor je vriendin is heel erg maar probeer er zelf natuurlijk wel van te genieten! xxx
Wijffie, Ik zie je bericht en wordt er gelijk helemaal vrolijk van! Je bent ook zwanger! Kortom: we zijn toch samen zwanger! Hebben we goed gedaan hey! Zoals afgesproken! Je gevoel is heel dubbel maar daar spreek ik je snel over op msn! Joeppie ik ben blij! kuskus
dank jullie voor alle felicitaties. heb afspraak met vk en aangemeld bij mvm inmiddels 4 testen verder en nog steeds vet positief. zelfs na flink veel thee gedronken te hebben. zooo blij..... xxx