Ben je al wel toe om nu al een gesprek te hebben met het ziekenhuis? Als je dat voor jouw gevoel nu nog niet kan hoef je dat ook niet te doen he. Daarnaast is het misschien (als je het ziekenhuis wilt aanklagen) beter om dat gesprek nog niet te hebben. Grote kans dat je er zo emotioneel van raakt dat er misschien dingen gezegd worden die later tegen je gebruikt gaan worden. Wanneer jullie er aan toe zijn kan dat gesprek alsnog plaatsvinden en wellicht dat je dan ook een advocaat mee kan nemen. Hebben ze uberhaupt al wel hun fout toegegeven? Dat ze zeggen er van te willen leren betekend niet automatisch dat ze ook toegeven een zeer zware fout te hebben gemaakt. Nogmaals sterkte hoor, echt...ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd.
Hier zijn toch geen woorden voor.... Ben er stil van Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd. Liefs en dikke knuf
Sterkte! Echt verschrikkelijk! Ik zou ze ook echt aanklagen! En oja, ff naar de hap en degene die je heeft uitgelachen flink de waarheid vertellen..
ben er stil van!!! ik kan jullie alleen maar heel veel kracht, sterkte en wijsheid toewensen!!! En ik zou ook de huisartsen post nog even laten weten wat het gevolg is en dat het uitlachen absoluut geen gepast gedrag is!!
Oh wat vreselijk......hoe kun je dit in godsnaam ooit verwerken?! Ik heb er ook echt geen woorden voor....behalve je ontzettend veel sterkte en kracht toe te wensen.
jeetje wat vreselijk verdrietig dit.. onbegrijpelijk en zo oneerlijk dat julie maar zo kort van julie mooie mannetje hebben mogen genieten. wat is het leven toch vreselijk hard. kan ook maar niet begrijpen dat ziekenhuizen en huisartsenposten niet elke klacht meteen serieus nemen. daar zijn ze verdomme voor!!! maar ja daar krijgen julie je kleine mannetje niet mee terug helaas.. ik snap dat je nergens geen zin meer in heb. laat de boel lekker de boel en probeer dit inmense verdriet te verwerken. ik wens julie heel erg veel sterkte!!
Onvoorstelbaar. Eerst jullie uitlachen alsof je imbeciel bent en nu is jullie ventje er niet meer! Heel veel sterkte! Wat een prachtig ventje was hij zeg!! liefs Susy
Ohw wat is dit erg Sterkte met dit onmenselijke grote verdriet. Ik zit hier met tranen in mn ogen...Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn geweest en nog zijn. Echt belachelijk hoe makkelijk er soms in nederland om wordt gegaan met die kleintjes. Bij alles wordt gezegd dat het maar normaal is....hoort erbij....Te idioot voor woorden. Ik snap dat je ze aan gaat klagen, dit mag niet blijven gebeuren! Helaas krijg je er je mooie ventje niet voor terug, maar misschien helpt het jullie wel iets bij de verwerking... Heel veel sterkte!!!! Delano is een heel mooi ventje... Dikke knuffel Lotte
Och meid wat vreselijk Las het met tranen in mijn ogen en vol kippevel.. Ik wil jullie ontzettend veel kracht toewensen de komende tijd en de tijd die daarna komt.. Lieve Delano*, waak over je papa en mama als een prachtige vlinder.
Mijn hemel meid,wat verschrikkelijk. Het is toch niet te geloven dat ze ervoor hebben geleerd en jullie dan zo behandelen. Wij hebben in december onverwachts ons zoontje verloren.Ook ik denk dat er bij ons mannetje fouten zijn gemaakt,maar het is jouw woord tegen die van hen. Maar in jullie geval kan ik me heel goed voorstellen dat jullie stappen gaan ondernemen. Wil jullie onwijs veel sterkte wensen met dit grote verlies en verdriet. Liefs Melanie,de trotse mama van Jesse*
ongelovelijk wat ene verhaal mijn oren staan er gewoon van de klapperen, denk je dat de artsen goed zijn, toch is altijd nog je instinct het beste.. belachelijk, je hebt gelijk dat je ze gaat aanklagen ook al krijg je Delano er niet mee terug, maar je doet toch iets! heel veel sterkte met het verlies en de verwerking en succes met het proces! liefs Hilda
Rillingen lopen me over het lijf bij het lezen van dit bericht! Verschrikkelijk zeg! Hoe kan er zo'n grove fout gemaakt worden! Heel veel sterkte toegewenst!!! Weet niet wat ik verder kan zeggen...
@natacha1: we hebben heel goed afscheid van hem kunnen nemen. Nadat de behandeling stop was gezet en ze alleen nog maar morfine en slaapmiddel gaven hebben we samen met z'n drieen 24 uur lang op bed gelegen. En me vriend helpt mij goed hoor. Hij is deze week weer voor halve dagen gaan werken. @romy1979: ik vind het gesprek niet te vroeg ofzo. Ik ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben. En ik kan heel goed rustig blijven en mijn vriend ook. We nemen een derde persoon mee die alles gaat notuleren. Ze hebben nog geen fout erkend, maar dat zullen ze ook waarschijnlijk niet doen. Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve en steunende woorden! En ik hou jullie op de hoogte
Wat een afgrijselijk verhaal....de tranen lopen over mijn wangen....ik wil jullie heel heel veel sterkte wensen om dit vreselijke verlies te verwerken.
Ik heb er maar 1 woord voor: vreselijk! Heel veel sterkte met dit enorme verlies! Ik heb echt heel erg met jullie te doen! Brok in mijn keel, wat oneerlijk! Ik denk aan jullie...
met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal zitten lezen..wat is het toch vreselijk dat de doktoren jullie niet serieus genomen hebben.. moederinstinct is het meest sterke gevoel wat er is. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige mannetje Delano..
Hoi meis Wat vind ik dit erg voor jullie zeg zit ook mee te huilen. Ik vind dat ze tegenwoordig toch wel makelijk denken ah is niks gewoon een griepje de artsen moeten alles gewoon serieus nemen en vooral met kinderen je gaat niet voor niks naar het ziekenhuis een moedergevoel is altijd goed als je zelf aanvoelt het zit niet goed moeten ze er gewoon alles aan doen om dingen uit te zoeken argggg kan er zo boos om worden. Laatst was ik bij het EHBO en er was een meisje van 7 die pijn had aan der hand ze was gevallen zeg die assistente ja hoe lang al? Dus die vader zegt weet ze niet het doet gewoon pijn ze is gister gevallen en ben je al; bij de huisarts geweest vroeg ze die vader zegt nee ja zegt die vrouw en dat moet je voortaan eerst doen want het kost allemaal geld zo! Naah dacht dat ik van me stoel viel ze denken alleen maar aan bezuinigingen en gheld die hufters sorry hoor. Je hebt mischien helemaal niks aan dit verhaal maar ik bedoelmaar hoe makelijk ze zijn dus je hebt gelijk omk ze aan te klagen! Je krijg er je kindje niet mee terug maar je kan het makelijker een plekje geven als er wat aan gedaan word Heel veel sterkte voor jullie meis
heel veel sterkte! Ik weet hoe jullie je nu voelen en kan helaas uit ervaring met je meepraten. Steun elkaar vooral en blijf in gesprek! Neem de tijd... Nogmaals heel veel sterkte toegewenst..