Mijn Delanotje

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door denice, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel veel sterkte met dit enorme verlies... Ik heb er geen woorden voor. Fijn om te lezen dat jij en je man veel steun aan elkaar hebben, dat zal jullie lieve zoontje vast ook troost geven. Heel veel sterkte!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat verschrikkelijk , tranen hier ..
    heel heel heel veel sterkte met jullie grote verlies van jullie ventje ..................

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sprakeloos en woorden schieten tekort. Wat erg dat jullie dit is overkomen. Heel veel sterkte en kracht toegewenst met die zware verlies.

En klaag het ziekenhuis maar heel goed aan.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik kwam door een ander topic bij jouw verhaal uit over Dylano.

Je verhaal grijpt me heel erg aan, want een afschuwelijke fouten zijn er gemaakt en wat erg dat jullie Dylano is overleden.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit afschuwelijke verlies. Ik hoop dat het ziekenhuis de fouten toe geeft en er vooral van leert!

5. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Wat vreselijk dat jullie dit is overkomen, en wat erg dat er niet naar jullie geluisterd is!
    wil jullie heel veel sterke wensen...
    liefs violet

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    he pfff wat vreselijk.. mijn zoontje is 2 weken later in Ziekenhuis zevenaar geboren.. ik was nou ook niet echt te spreken over de kinderarts. Maar goed wat jullie is overkomen is je ergste nachtmerrie hoe kan je zoiets ooit verwerken??

heel veel sterkte@

7. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Lieve Denice,

Wat verschrikkelijk om te lezen wat jullie overkomen is. Zit hier gewoon echt tranen met tuiten te huilen. Daar ben je niet mee geholpen en ik weet eerlijk gezegd ook echt niet wat ik moet zeggen maar ik wilde niet lezen zonder te reageren, daar is het te heftig voor.
    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en ik hoop oprecht dat jullie het een plekje zullen kunnen geven.
    En wat een prachtige foto trouwens, echt een mooi manneke. Ach, wat verschrikkelijk voor jullie..
    Het spijt me als je nu denkt, wat heb ik daar nou aan, ik zou willen dat ik betere dingen kon zeggen maar daar ben ik helaas niet goed in..

Veel sterkte,

Linda

8. Seth

Seth Niet meer actief

Kwam hier via je andere topic.....
    Wat een verhaal.... wat een nachtmerrie.... :(

Nogmaals heel veel sterkte toegewenst,....

xxx

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk!
    Heel veel sterkte!:(

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Met een brok in mijn keel heb ik jouw verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk dat je je kleine mannetje moet missen. En wat een mooi kereltje! Heel veel sterkte!!

12. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Allereerst: ik wil hier geen discussie uitlokken, want dat vind ik niet gepast in dit topic, maar wilde hier toch even op reageren. Ik werk zelf bij een ziekenhuis en bij vallen e.d. (geen spoedgevallen) is het inderdaad de bedoeling dat men eerst naar de huisarts gaat. Er komen gewoon te vaak mensen bij de spoed die totaal geen spoedgeval zijn. Die denken daar zelf te makkelijk over. De spoed is er voor mensen die spoedeisende hulp nodig hebben. Ik vind de opmerking van de assistente dus wel terecht. Misschien had ze het anders moeten formuleren (niet over dat geld).

In geval van Denice is het natuurlijk een ander verhaal. Schandalig hoe zij behandeld is.

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wat verschrikkelijk, ik heb je verhaal met pijn in mijn hart gelezen, en daarna mijn eigen zoontje eens heel hard geknuffeld.. dit is echt onbegrijpelijk, dat je afhankelijk bent van andere mensen als het om de gezondheid van je kind gaat vind ik al een niet altijd even prettig idee, maar dat ze er zo mee omgaan!! Wat voor waarde heeft een leven voor hun?

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    tranen in mijn ogen waarom is die gebeurd meid heel veel sterkte met het verwerken van het verlies wat gewoon ondragelijk is

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jeetje meid, wat verschrikkelijk dat dit heeft moeten gebeuren.
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie.

Het ziekenhuis in Zevenaar wonen wij ook niet ver vanaf. (Al gaan wij altijd naar het Slingeland).

16. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk dat jullie je mooie mannetje nu moeten missen. En mooi is hij zeker! Wat een schatje!

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen!!

17. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat heftig om lezen... Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje... Heel veel sterkte en kracht toegewenst en ik hoop dat jullie snel en voorspoedig de zaak jegens het ziekenhuis zullen winnen...

18. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh my god.....
    zo mooi, zo jong....zo verschrikkelijk oneerlijk.
    Zit hier tranen met tuiten te huilen, wat een nachtmerrie maken jullie door, jullie kleine mannetje.
    Heel veel sterkte met dit inmens grote verlies en lieve Delano stuur maar veel kusjes naar je papa en mama vanaf je wolkje, rust zacht kereltje!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bah wat verschrikkelijk :(
    Ook ik zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen :(
    Heel veel sterkte meid *knuffel*

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat vreselijk, zit met tranen in mijn ogen. Het is jullie goed recht om hier werk van te maken.

Wat een prachtig mannetje om te zien. Hij heeft echt een heel mooi gezichtje.

Meid ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte toe met dit grote verlies.

Een dikke kus voor jullie mooie Delano.

Liefs Jada

Deel Deze Pagina