Ik zit hier met tranen in mijn ogen jou verhaal te lezen. Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen. Wat zijn jullie slecht behandeld. Waarom luisteren de artsen niet naar de ouders je kent je kind toch het beste. Ik woon zelf in Duiven en kom sinds mijn dochtertje 3 weken is ook regelmatig in zevenaar. Hoop dat jullie je gelijk kunnen krijgen bij het ziekenhuis. Nogmaals veel sterkte met die ondragelijke verlies. Maatje
Ongelofelijk verschrikkelijk om zo je mooi kindje af te moeten geven. Hij was ontzettens mooi.... Ik heb er geen woorden voor. Wat moeten jullie veel verdriet hebben. Ik hoop dat jullie ooit een plekje kunnen vinden...... Heel veel sterkte....
Hallo allemaal, Ik heb me vergist in de dag. Ik heb namelijk vandaag om 16:00 uur een afspraak. Maar wat me net weer is overkomen. Staat er iemand bij ons op het antwoordapparaat of ik zo spoedig mogelijk terug wil bellen. Dus ik bel terug is het de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis Zevenaar. Zij hebben vernomen via internet dat er een klacht is tegen het ziekenhuis. Dus komt zij ook bij het gesprek zitten en gaan we in de klachtenspreekkamer zitten. Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte. En bedankt weer voor de lieve en steunende woorden! MVG Denice
meis heel veel sterkte! Met tranen in mijn ogen zat ik je verhaal te lezen. Helaas heb ik meerdere slechte verhalen gehoord over ziekenhuis zevenaar... sterkte!
Wat ontzettend triest, het kippenvel staat op mijn huid als ik dit zo lees! Heel veel sterkte straks tijdens bij de afspraak!
Ik lees nu net jullie verhaal. En het is echt verschrikkelijk! Zo erg! Het is nog geen vier uur maar ik zal in ieder geval aan je denken dan. Ik vind het ongehoord hoe ze hier mee omgegaan zijn en het maakt me woest. Heel veel sterkte!
het is gegaan zoals we verwacht hadden meer durf ik er niet over te schrijven stuur me een pb als je meer wil weten
Jeetje meid, je moedergevoel zat dus goed. Ik wil je heeel veel sterkte wensen ! Je kind verliezen dat is (denk ik) het ergste wat je kunt overkomen.
heel veel sterkte met dit grote verlies wat een mooi kindje hadden jullie, ik ben er stil van. dat de artsen niet verder hebben gekeken, onbegrijpelijk. ik heb hier geen woorden voor
Lieve Denice, Wat een heerlijk ventje was jullie lieve Delano. Woorden schieten tekort om je echt te kunnen ondersteunen. Ik hoop dat de vele berichtjes in dit topic jullie het idee geeft dat er veel mensen met jullie meeleven! Ik hoop dat het ziekenhuis jullie niet bang heeft lopen maken, omdat je schrijft dat je meer niet durft te schrijven. Probeer aan je verdriet komen en laat je advocaat de rest (proberen te) doen. Jullie eigen verdriet is nu het belangrijkste. De rest van wereld is nu niet belangrijk meid. Dus probeer je af te sluiten van de meningen van anderen en al helemaal van de prietpraat van het ziekenhuis. Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel! Josien
Wat een verdrietig verhaal zeg, krijg er tranen van in mijn ogen. Wat was hij mooi! Heel veel sterkte, Liefs
Lieve Denise, Wat een hartverscheurend verhaal. Dit is echt onbegrijpelijk! Persoonlijk vind ik dat artsen TEVEEL fouten maken tegenwoordig. Mijn zus is haar kleine meid verloren, ook omdat de artsen niet wilde luisteren naar haar moeder gevoel!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en wat is het een prachtig ventje. liefs en een knuffel