Mijn Delanotje

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door denice, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Bedankt voor alle steun dames!
    Ik laat jullie het gelijk weten zodra de uitspraak binnen is!

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Ik wil nogmaals alle meiden hier bedanken voor jullie steun, het heeft ons echt geholpen.

We hebben vandaag de uitslag binnen gekregen van de klachtencommissie!
    Conclusie: De klachtencommissie verklaart de klacht gegrond.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben blij voor jullie dat de klachtencommissie jullie klacht serieus genomen heeft en ook gegrond heeft verklaard!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Denice , mij ken je niet...
    maar heb je verhaal best vaak gevolgd.
    wat ontzettend fijn dat de klachtencommissie je klacht gegrond verklaart!

wilde nog even zeggen dat ik het echt verschrikkelijk vind wat er allemaal is gebeurt...

Liefs Ella

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Denice,

Je kent me niet, maar ik heb je verhaal meerdere malen met tranen in mijn ogen gelezen. Wat ontzettend oneerlijk en verdrietig dat jullie je prachtkereltje hebben moeten laten gaan door een fout van een ziekenhuis.

Goed dat jullie het er niet bij hebben laten zitten en wat fijn dat de klachtencommissie jullie klacht gegrond heeft verklaard.

Ik hoop dat dat wat er komen gaat jullie helpt om het verlies iets beter te verwerken.

Liefs

6. Chantal1990

Chantal1990 Niet meer actief

pfff wat een rot ziekenhuis zeg:O

Ik weet hoe je voelt een kindje verliezen pfff:(

Tranen staan in me ogen en de kippenvel op me armen:(

Groetjes chantal

7. Hajar

Hajar Actief lid

25 okt 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een mooi kereltje was het.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat jullie na loop van tijd het een plekje kunnen geven!!!!!!

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Denice, wat afschuwelijk dat je je lieve mooie Delano moet missen... Het is zo'n mooi mannetje.... Wat zal het ontzettend moeilijk zijn om zonder hem door te moeten.
    Wat bewonderenswaardig en sterk dat jullie een klacht hebben ingediend tegen het ziekenhuis en wat fijn dat het gegrond verklaard is. Al jullie inspanningen zijn niet voor niets geweest. Dit gaat gevolgen hebben voor het ziekenhuis en hopelijk van dien aard, dat zoiets wat jullie hebben meegemaakt nooit meer kan gebeuren.
    Jullie krijgen jullie mannetje er niet mee terug, maar ik weet zeker dat hij supertrots op jullie is, nu en voor altijd!

9. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Wat een verschrikkelijk verhaal! :x

Ik wilde jullie heel veel sterkte en kracht toewensen.....

Liefs!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En nu dan?

Veel sterkte en kracht toegewenst. Het is al weer ruim driekwart jaar geleden....

Knuff!

11. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    De commissie heeft onze klacht gegrond verklaard. En dan neemt het bestuur nog contact met ons op, maar we hebben een brief gehad dat het wat langer gaat duren.

Lanotje zou as maandag 10 maanden zijn geweest. En het gemis wordt alleen maar groter:(

Wel heeft Lanotje mij alvast een verjaardags kado gegeven. Ben namelijk nu 20wk zwanger en uitgerekend op mijn verjaardag.

12. Faouzia

Faouzia Lid

25 feb 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg voor je zeg... lijkt me verschrikkelijk. Ik heb echt tranen gelaten en kippenvel gekregen van je verhaal en wat een mooi kereltje is het zeg.

Delano heeft jullie zeker een mooi verjaardagscadeau gegeven; wat een mooi geschenk dat jullie weer zwanger zijn!

Ik wens jullie heel veel sterkte en probeer in ieder geval te genieten van je zwangerschap..

Liefs

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Wat een mooi geschenk van Delano*

Ik kan je nog wel herinneren. Gezien onze kindjes even oud zouden zijn op dit moment..

Hoe gaat het verder met jou??
    Delano* zal goed voor zijn broertje/zusje zorgen en er goed over waken!

14. jeetje meis wat een enorm knap ventje!

succes met je zwangerschap

weet even niet veel meer te zeggen

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da's inderdaad een mooi cadeau! Ik hoop dat je je liefde voor Delano mooi kan overbrengen op het nieuwe kindje!

Maar ik vroeg me nog wel af wat het bestuur dan nog kan doen. Je klacht is gegrond, maar je krijgt er Delano niet mee terug. Financieel kunnen ze ook niets goed maken. Ik vroeg me dus eigenlijk af wat je nu nog mag verwachten.... Maar waarschijnlijk maakt jullie dat niet eens zoveel uit. Het is puur nieuwsgierigheid van mij: wat gaat zo'n bestuur nu dan nog doen?

Veel sterkte ook met de aanstaande verjaardag (sorry dat ik daar nu al over begin) van Delano, veel plezier ook nog met deze zws en knuff voor jullie!

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat een mooi kado heb je van je zoon gekregen
    geniet er van meid

jeetje alweer 10 maanden het gemis zal nooit meer weg gaan meid
    succes met alles het ga je goed

17. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    We zien het echt als zo mooi geschenk van Lanotje. En kunnen soms best genieten van de zwangerschap.

Met ons gaat het redelijk, wat me opvalt is dat bijna niemand heeft het meer over Lanotje en dat vinden we soms best moeilijk. Alsof Lanotje er nooit geweest is. Zelf praat ik graag over Lanotje, want hij was zo mooi en lief! as donderdag zou Lanotje 11 maandjes worden en stel ik vaak de vraag wat zou hij allemaal kunnen en hoe zou hij eruit zien. Op 14 mei wordt Lanotje alweer 1 jaar, we gaan een hele mooie taart laten maken!

Ik heb op 1 april het ziekenhuis gebeld, omdat we nog niks gehoord hadden van de brief van 1 februari. Weet ook niet wat het bestuur kan/gaat doen hoop binnen kort een gesprek te krijgen.

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek heropend...

19. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Dank ervoor.

20. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Vorig jaar om deze tijd kwam ik in het ziekenhuis aan, de bevalling van Delano was begonnen.

Deel Deze Pagina