Hoi allemaal, Met 2 miskramen in het verleden ben ik zo bang.........Ik dacht vandaag: laat ik nog eens testen, want donderdag en zaterdag waren die van Kruidvat (2 voor 5) heel duidelijk positief. De ene met ochtendurine, de andere met middagurine (maar 5 uur niet geplast en 1 glas gedronken expres, haha). Nu vanochtend, ongeveer tweede of derde urine wordt het streepje dus niet donkerder, hij lijkt eerder lichter....Nu moet ik zeggen dat het controlestreepje ook wat lichter lijkt. Heb ik dan minder urine gebruikt of gaat dit weer een miskraam worden? Hopelijk reageren jullie.... Thanks!
Een tip: stop met testen!! Je maakt jezelf alleen maar onzeker. Helaas kan alleen de tijd leren of dit beebje blijft zitten of niet. Als je verder alle symptomen hebt en blijft houden dan gaat het wel goed hoor. Sterkte!
Inderdaad, niet jezelf onnodig ongerust maken hoor! En als het testlijntje ook lichter lijkt zal het inderdaad vast door je urine komen. Als je blijft twijfelen probeer dan een vroege echo te krijgen, dat mag vast met je mk-verleden. Doe rustig aan en probeer ervan te genieten, succes met je zwangerschap!
Sluit me aan bij de vorige dames, je maakt jezelf zo helemaal gek en vraag als je het niet vertrouwt een vroege echo aan. Zullen ze met jouw geschiedenis vast niet weigeren, succes!
Hoi Mamalot, Wat komt me dit bekend voor. Ook ik heb een miskraam gehad. Was erna meteen weer zwanger. Toen ook om de twee dagen een test gedaan van 2v5 euro KV om te testen of het een nieuwe zwangerschap was of van miskraam. Op een gegeven moment knalde de test echt!! Daarna een week later ook weer een test gedaan omdat ik zo onzeker was ivm eerdere miskraam. Toen opeens ook een lichtere streep. Ik heb mezelf helemaal gek gemaakt en was bang dat het weer mis ging. Paar dagen later bij echo bleek alles goed te zijn....en zie nu...alweer 25 weken zwanger. Ik begrijp je ontzettend goed maar..... STOP MET TESTEN!!!! Je maakt jezelf echt gek. Heel veel succes en geluk toegewenst!! Het zal vast allemaal goed gaan. Probeer zoveel mogelijk te genieten voor zover mogelijk. Liefs
Bedankt voor jullie snelle reacties! En fijn om te lezen dat je hetzelfde ook hebt meegemaakt van die testen, Happiness. Ik mocht vandaag sowieso bloed komen laten prikken. Ik kan morgen bellen voor de uitslag en dan volgende week een herhaling. Wat een dagen..........de tijd kruipt.
Ik begrijp je test drang heel goed hoor! Maar met deze testen kan je niet de hoeveelheid HcG aantonen. Als je net een druppel meer of minder unreine opbrengt, of net iets meer of minder gedronken hebt, of net op een ander moement van de dag, of een test die net even anders reageerd....... Snappie??? Ik snap het wel, maar zoals de andere ook al zeiden: stoppen met testen! *kijkt nu niet meer zo boos en leeft enorm met je mee*
hier nog zo gek die bleef door testen.. mijn testen gingen van licht naar donker, en ineens met +- 8 weken was de test weer erg licht.. ik was echt bang.. maar er bleek niks aan de hand te zijn.. heb pas geleden nog 1x weer een test gedaan en toen was ie weer donker
Leef met je mee! Tis allemaal zoooo onzeker. Maar je kan er helaas niks aan veranderen. En iid maakt jezelf niet gek door allerei testen. Wat je kan doen is zondag nog een testje doen, dan moet ie zeker wat donkerder zijn maar dan ook gewoon zoals het hoort zeg maar. Succes