Tja, ik zou er voor tekenen om al mijn goede vriendinnen op nog geen 1,5 uur afstand te hebben zitten. Ik moet 13 uur vliegen. Maar toen wij nog allemaal in Nederland woonden spraken we gewoon om de paar weken centraal af in Utrecht, dat is toch wel te doen? Nederland is zoooo piepklein!
O dat begrijp ik! (mij vriendin overweegt 2,5 uur verder te gaan wonen) Heb je eigen vervoer? Dat zou al wat schelen...maar niet leuk!
Ik ga idd weg richting mn roots... ga mn "zus" ook echt heel erg missen. Zie enorm op tegen het afscheid... Na minn vechtscheiding niet echt opengestaan voor vriendschappen maar mevrouw denderde gewoon dwars door die betonne muur heen incl dr kids en man. De kids waar ik me inmiddels een soort van tante over voel en dr man voelt aan alsof het wwn broer van me is! Hoe dan ook gaat het niet verwateren!!!.. maar tis natuurlijk niet leuk dat we elkaar minder gaan zien
Herkenbaar hoor. Maar als het echt een hele goede vriendin is maakt die afstand echt niet uit. Mijn beste vriendin is 15 jaar geleden naar Duitsland verhuisd en ondertussen woont ze 8!!! uur rijden bij ons vandaan. Deze zomer heb ik haar na 3 jaar weer gezien en iedere keer is het net alsof we elkaar gisteren nog gezien hebben. Lang leve de techniek, vroeger zaten we te beppen via ICQ en ondertussen via what's app. Ze is nog steeds mijn beste vriendinnetje ondanks de 1000 km afstand. Maar oh wat heb ik flink wat afgehuild in de tijd rond de verhuizing.
Ja klopt....geografische afstand is niet van belang. In je hart wordt de afstand nooit minder als het echte vriendinnen zijn.