mijn dochter 5 met oma alleen naar disneyland. ik wil het eigenlijk niet!!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tasjaaa, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn zoon was niet mee gegaan. Jammer dan!
    Heeft niks te maken met iets ontzeggen of hem dat niet gunnen.
    Disney is iets wat wij als gezin willen doen en daarnaast wil ik niet dat hij zonder ons in het buitenland is.

Kom voor jezelf op en zeg nee. Je zegt zelf al dat ze weten dat je nooit wat zegt. Als je nooit ergens wat van zegt, kun je wel blijven klagen, maar je lost er niks mee op...
    Verder snap ik niet zo goed dat je schoonmoeder+vriend er wat over moeten zeggen als jullie met je dochter weg bent geweest naar een pretpark. Waarom zouden ze dat moeten? Lekker boeiend wat zij vinden.
    Het gaat er toch om dat júllie het leuk hebben gehad, je hoeft toch geen goedkeuring ofzo van haar??

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Geen haar op mijn hoofd dat mijn 5 jarige met oma alleen naar disney ging.

Geld gekost of niet. jammer dan , gaat niet door.
    Hoe kom je op het idee. Als oma wat gebeurd is ze alleen, aboluut niet!

of ik EN man EN andere kind gaan mee. OF niet . zo simpel zou het hier zijn.

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Sorry, maar vind je dit niet zelf enorm kinderachtig klinken??

Ook al zou ik mijn 5jarige ook niet zomaar naar butenland laten gaan zonder 1 van de ouders, zou dat vooral in mijn kindsbelang zijn.

Maar dit soort argumenten zijn enkel en alleen in belang van de moeder. Ik lees alleen een hoop 'IK wil'...

Wat als het kind het net zo geweldig zou vinden, of jij er wel of niet bij bent? Wat als het kind dadelijk 12 is en ze gaan met school naar Disneyland vóórdat je als gezin daar bent geweest?
    Mag het kind dan nog steeds niet mee omdat mama niet mee is voor haarzelf?

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Pff ik zou er ook niet blij mee zijn. 5 jaar vind ik ook nog veel te jong. Het is daar keidruk, kind heeft nog de leeftijd om erg impulsief te zijn en oma's hebben snel de neiging van : pfft overbezorgde mensen, ik doe dat sos bandje toch niet om,...

ik zou bijna in staat zijn om die tickets op te eisen en te betalen en zelf te gaan:)
    Kan je niet bijboeken in dezelfde kamer?

5. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hoe kan ik de beheerders vragen dit topic te sluiten?

Ik dank jullie voor de reacties!

6. 2jees

2jees Niet meer actief

verkeersbordje rechts bovenin!

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Je trekt het door tot in het extreme en daar gaat dit niet om. Ik vind het ook helemaal niet kinderachtig. Maar bepaalde dingen wil ik gewoon zelf graag als eerste doen met mijn kinderen, en wat oma toen wilde was een van die dingen. To heeft dat gevoel kennelijk ook en dus snap ik haar wel.

Deel Deze Pagina