Mijn dochter al lang koorts

Discussion in 'De lounge' started by Channie, Mar 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Het vreemde van alles is dat ze zich wel normaal gedraagt. Ja wij zien dat ze ' anders ' is als anders maar voor de doktoren is het normaal. Bij ons is normaal dat ze het huis rond rent en gilt en gek doet ( ja zo druk is ze echt normaal!) en dit doet ze niet.. ja ze speelt wel maar allemaal erg rustig tegenover normaal..

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer je het niet vertrouwt altijd de arts bellen! Al sturen ze je 100x weg; als het niet klopt, dan klopt het niet.

3. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik denk dat ik morgen ook even overleg met mijn huisarts. Hij maakte zich ook echt zorgen. Dus ik ben wel even benieuwd naar zijn mening hier in.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Contact gehad met huisarts want vanmorgen had ze weer 39.3. Huisarts heeft weer kinderarts gebeld en deze zegt dat we echt twee weken af moeten wachten om te kunnen vaststellen of haar afweer (witte bloedcellen) verbeteren. Mocht ze zieker worden of minder alert zijn gelijk weer contact opnemen.

Inmiddels was ze om 11 uur alweer zo moe dat ze op de bank is gaan liggen en daar nu nog ligt. Ze heeft even geslapen en ik heb net haar koorts opgemeten en deze is gewoon weer 40.2. Kind heeft vuurrode wangen en wil niks. Ik weet het nu ook niet meer :(

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Arm schaap :( Ik vind het ook wel erg lang duren hoor.

Sterkte! x

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Nou ik vind dat als ze om 11 uur alweer ligt dit dus al vermindering is.

Ik zou weer bellen en zeggen dat ze minder alert is. Dan komen ze wel in actie

Sorry...maar ik vind dat ze wel heel erg afwachten...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ze is dus zieker geworden en wil niks meer, dus ik zou weer contact opnemen zoals ze zelf hebben aangegeven. Gewoon blijven aandringen hoor. Ik zou zorgen dat ik zsm bij de kinderarts kwam. Desnoods een beetje aandikken zodat je eerder met haar langs mag komen en ze haar wederom kunnen onderzoeken.Als je huisarts het ook al vreemd vindt.....

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Dit idd :( vind 2 weken wachten wel erg lang! Desnoods naar een andere ziekenhuis/arts gaan!

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Helemaal mee eens, weer bellen! Desnoods zelf naar de kinderarts bellen.

10. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Het probleem is dus dat de kinderarts niks wil doen! Omdat ze volgens haar niks kan doen. Ik ga hun nu inderdaad zelf maar weer even bellen.

11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Waardeloos he......
    Anders een ander ziekenhuis bellen?

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Idd, ander ziekenhuis. Beterschap voor je meisje!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou het ook aandikken; het is prima dat zij er niks mee kunnen maar het is mijn kind - geloof me maar dat ze er dan op zijn minst naar gaan kijken. Ze hebben potverdorie ruim ACHT jaar op kosten van de staat medicijnen gestudeerd; reken er maar op dat ze gaan kijken naar mijn kleine mannetje zodra hij ziek wordt!

Al kunnen ze er niks mee; dan nog loop ik liever 900 artsen af dan 1 arts te weinig. Ik zou beginnen bij de huisarts en daarna bij het ziekenhuis en dan als het moet elke arts/verpleegkundige of wie dan ook afwerken voor voor naar achteren net zolang er iemand door heeft dat er wat moet gebeuren en dat je NU antwoord wilt, en niet over 2 weken.

Koorts is niet goed voor zo'n klein gompje wanneer het te lang duurt. Als haar lichaam tegen iets vecht, gaan ze maar zoeken waartegen het is en helpen ze haar maar.

14. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    maar ze kunnen naar 4 dagen toch wel iets verschil zien in d bloedwaardes lijkt mij dan.
    maar wat zegt de huisarts dan over die 2 weken?
    al hij zegt dat het niet nodig is zo nog 2 weken door te gaan misschien dat hij dan wel gewoon je kan doorverwijzen naar een ander ziekenhuis je hebt altijd recht dat er nog een keer word herbekeken in een ander ziekenhuis (ben even het woord kwijt).
    sterkte ermee hoop dat ze snel opknapt

15. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Huisarts heeft vannochtend lang met de kinderarts gesproken. Hij wil haar deze week zowieso zelf in de gaten houden. Vrijdag dus weer evaluatie met hem.

Ik heb net gebeld naar de poli en assistent vond het ook raar. En dat ze nu 40.4 heeft is niet goed. Ik word ze terug gebeld, arts was net bij een ander kindje binnen gelopen. Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik me gewoon echt zorgen maak!

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Goed gedaan!
    Ik ben erg benieuwd!
    Mij zit het ook niet lekker hoor. Ivm mogelijke beschadigingen. Zo lang hoge koorts is natuurlijk niet goed.

Heb je haar al gekoeld? Om de temperatuur een beetje naar beneden te brengen? In elk geval onder de 40?

17. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Zo ziet ze er op dit moment uit.. Rode wangen pas sinds na het slaapje en steeds gapen doet ze..

18. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik heb der net weer getemperatuurd en ze heeft nu 39.8 dus de paracetamol begint te werken..

19. Annamama

Annamama Bekend lid

Dec 5, 2012
    663
    5
    18
    Doet ze dat gapen al langer? Dat zou ik er ook duidelijk bij vermelden!

Hier deed mijn kindje van 4 dat voordat hij wegraakte. Niet om je bang te maken. Was een hele andere situatie, maar gapen kan wel signaal zijn.

20. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Nee dat gapen iets nieuws, maar ze reageert wel goed.

Share This Page