Hallo allemaal. ik heb een stom vraagje.. Josefien is een beetje begonnen met een soort brabbelen.. ze is veel met haar mond en tong bezig... maar ze blaast dus ook de hele tijd kleine belletjes van haar spuugjes. echt haar speeksel dus , en geen braaksel... het lijkt bijna wel alsof ze er lol in heeft... ik vind het zo raar... is dit wel normaal??? aan haar mond zie je niks... ze eet goed...is een vrolijke tevreden baby gr Jose
Heeft Ilana ook gedaan hoor. Ze kunnen ineens iets nieuws en blijven dat doen... en blijven het doen, pffft Wel leuk om te zien.
is niks geks, hoor! Zie ik heel veel kindjes doen. Heb al van verschillende (oudere) mensen gehoord dat dit een teken is dat je kindje tevreden is Super toch!?
hahaha, ja hoor heel normaal. Die van mij mag dat ook heel graag doen! Niets om ongerust over te zijn. Foto van maken, kan je haar er later mee plagen...kijk eens hoe gek je deed hihi
De arts van het CB vertelde mij dat dit komt doordat de speekselklieren nu gaan werken en ze weten nog niet zo goed wat ze nou met al dat spuug aan moeten en gaan er dan maar bellen mee blazen ipv wegslikken.
Beau doet dit ook, ook nu hij net heeft ontdekt hoe hij geluiden kan maken net als josefien. Merk inderdaad ook dat hij meer speeksel produceert. Ik vind het wel grappig Goed om te lezen dat het een teken is dat je kind tevreden is
Hier ook al een maand aan de gang, en ze vind het zelf zo leuk dat ze het kan. Achter in de auto horen we ook constant brrrrrrr en dan zie je het spuug overal heen schieten hahahaha, ik vind het wel komisch
Hier nog zo'n bellenblazer. Soms heeft ze zoveel speeksel verzamelt dat ze zich er gewoon in verslikt. Heel normaal volgens mij
Hier ook een beleblazer. Iets mooier is er niet. (Was laatst met Thijs naar de osteopaat, die hele man natgetuft). Mensen vinden het wel grappig om te zien.
Wat dat betreft zijn veel baby's hetzelfde, hier ook volop bellen blazen met speeksel en dan druipt het er ook nog van alle kanten uit haar mond, je blijft vegen haha. Volkomen normaal dus.
En hier ook een 'blaaskapel' hihi... sinds kort heeft ze ook ontdekt hoe je met je tong tussen je lippen een soort 'scheetgeluid' kunt maken, dus dat is nu helemaal favoriet!
whahahahahahah ik lig hier helemaal dubbel gewoon scheetgeluidjes hahahahah hilarisch gewoon.. he he had ik net ff nodig heel hard moeten lachen tijdens mijn superzware serieuze avonddienst kreeg ineens visioenen van een josefientje die overal scheetgeluiden maakt en dat ze mij er dan voor aanzien hahahaha gr Jose