Avondvierdaagse, wat geven jullie?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Ennas86, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Vanavond is de intocht van de avondvierdaagse. Dit is het 1e jaar dat we mee doen. Aangezien ik m'n zoon niet alleen maar snoep wil geven, zit ik te bedenken, wat dan wel?
    Wat geven jullie?

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Een mooie bloem en een dikke kus!
    Het feit dat je trots op hem bent doet meer dan snoep :)

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het nog niet begonnen maar ik geef ze een flesje drinken en knijpfruit mee. Het is maar 5 km voor hun dus zoveel hoeven ze niet

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het gaat over de intocht, dus het einde van de Avond4daagse.

Weet nog niet wat ik Aiden als beloning ga geven. Snoep krijgen ze eigenlijk al genoeg.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Eens! Of een gave ballon of zo.

6. veense

veense Niet meer actief

Mijn dochter walgt van alle zakken snoep waar alle kinderen mee behangen worden (hier in het dorp is het echt extreem, 20-30 zakken per kind is GEEN uitzondering!)
    Ik maak altijd iets (sjaaltje/klein tasje) met daaraan een knuffeltje, lekker luchtje/douchegel etc. Groot succes!
    En als ze langs de ijszaak lopen een vers ijsje, jaloers dat alle met snoepzakken behangen kinderen dan zijn...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    eerlijk? Theoretisch ben ik het met je eens.. in de praktijk? Echt niet :p . Ik vertelde gisteren hier aan de kinderen dat we vroeger bloemen kregen, nou je had die gezichten moeten zien. Daar maak je ze écht niet blij mee :p .
    Ik zit nog in twijfel. Ik ben geen voorstander van snoep, misschien kan ik wat hartig snoep halen ofzo. Cheesestrings of iets dergelijks. Of van die cheesedippers. Ik ga zo nog maar eens kijken...

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon loopt ook vanavond de intocht. Mits het hier niet gaan onweren.
    Ik heb voor hem een beertje van kika gekocht(die wil hij heel graag) en daar een lintje omheen gedaan zodat hij hem om zijn nek kan doen.
    En een klein zakje snoepjes. Hij eet ze toch niet op;) Het gaat hem vooral om het ontvangen.

9. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.566
    113
    Hier niets anders dan een duim gevuld met snoepjes ( daar doen ze minstens een week mee.) Eerder een klein bosje bloemen maar dat vonden ze niet leuk.

Heb me weer mateloos lopen ergens aan sommige ouders waarvan de kinderen bijna omvielen van de kado's

Heb het van te voren met ze over dat ze geen kado's krijgen.Knap als ze m uitlopen , daar krijg je een medaille voor, maar je hebt niet de Olympische spelen gewonnen.

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Oeps, onze dochter kreeg niets. Helemaal niet bij stilgestaan ook, die medaille leek mij ook genoeg.

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Een ketting maken met zomer'rotzooi' eraan. Een waterpistooltje, een bellenblaas, leuke diadeem en meer actionzooi. (En natuurlijk ook een snoepje)
    Als kind zijnde heb ik ooit een parapluutje gekregen met aan elk uiteinde een kleinigheidje, dat vond ik zo leuk, dat ik het dus 35 jaar later nog weet :)

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Als alle andere kinderen snoep krijgen, dan willen die van mij dat ook. Heel fijn dat ik trots op ze ben, maar dat alleen is toch echt niet genoeg. :D Vorig jaar had ik een hard kunststof bal gekocht bij de Big Bazar, met daarin wat snoepjes en een sleutelhanger met een gymp eraan (ze hebben ze dit jaar weer). Dit jaar heb ik een handklapper gekocht met in de steel wat snoepjes.

Zo'n hawaiketting met iets eraan vind ik ook leuk en buitenspeelgoed is natuurlijk altijd goed.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Snoep krijgen ze hier ook genoeg, maar dat gaat toch niet meteen op dus zo erg is het dan toch niet? Gaat hier in de snoeptrommel, avondvierdaagse is hier nu 3 weken geleden maar het is nog niet op.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Hier mogen ze ook altijd wat uitkiezen om die avond op te eten en de rest bewaren we. Gaat prima. Halloween is erger. :D

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier zijn muntjes vd plaatselijke ijswinkel erg gewild, die worden op een klein hoorntje tot een halsketting gemaakt! Aangezien we er toch wel eens ijs halen vind ik dat wel handig!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Hier krijgen ze snoep.

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Helemaal niks. Een schouderklopje omdat ze het zo goed volgehouden hebben en een dikke kus.
    Niet iedere prestatie hoeft beloond te worden met een cadeautje of snoep.

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik wist helemaal niets van deze traditie af. dacht, een medaille is genoeg. Mijn zoon deed voor het eerst mee dit jaar. Opeens zie ik alle kinderen trots met een snoepketting om hun hals en mijn zoon daartussen lopen met een teleurgesteld, bijna huilerig gezichtje. Ik voelde mijnzo'n stomme moeder. Ik heb het na afloop goed gemaakt met een stuntstep, waar hij al zo lang om vroeg. Ik vind deze soeptraditie nergens op slaan en zelfs belachelijk, maar volgend jaar toch maar meedoen 😏

19. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb twee chocolademedailles gekocht: eentje voor mijn dochter en eentje voor mijn man. Ieder jaar koop ik iets lekkers voor ze (mijn man loopt dit jaar voor het vierde jaar mee) en soms een klein bosje bloemen. De opa's en oma's komen ook. Dus mijn dochter krijgt ook veel lekkers. Ik vind dat niet erg. Het gaat niet dezelfde dag/week al op.

20. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    En jouw kinderen zijn daar blij mee en niet teleurgesteld?
    De mijne zouden dan echt wel een beetje treurig worden aangezien alle kinderen wel snoep krijgen.

De mijne dus ook, maar het gaat in de snoeppot en ze doen er nog een hele tijd mee.

Deel Deze Pagina