Dit ja. Ik val van de ene verbijstering in de andere. Er kunnen veel emoties spelen maar die bedreiging over het ongeboren kind was er 1 die nooit gezegd had mogen worden. Toedeledokie. Is je jongste dochter wel van je vriend? Hoe is hun band? Omdat je schrijft oudste kwam terug van haar vader ipv hun vader.
Eens met Hilly. Wat doe je nog bij dit pareltje? Geen gezonde omgeving voor je kinderen en jezelf. Of hij dit nu wel of niet heeft gezegd, de opmerking die hij maakt over je ongeboren kind vind ik echt ronduit schokkend. Ik kan er dan ook niet bij dat je dit acceptabel vind. Want als je dit niet acceptabel vindt was je al weg geweest. Wees verstandig.
Ik was allang weggeweest, zwanger of niet ! Hier ook meegemaakt met de vader van m'n jongste die mijn andere 2 kinderen ineens begon te terroriseren . Spullen gepakt en weggegaan, meneer heeft trouwens ook nooit de moeite genomen om zijn dochter te zien. Zegt genoeg ! Ik zie mijn kinderen graag gelukkig en gaan altijd boven een relatie . Heb 2 zakken van een exen gehad maar ze hebben me wel 2 prachtige kinderen gegeven. En een super ex maar het geloof speelde hierin mee en er ging gewoon niet meer ( vanaf mijn kant ) Maar mijn kideren gaan voor alles en als ik dan alles alleen moet doen om mijn kinderen gelukkig te zien dan is dat zo ! Gelukkig nu super gelukkig gezinnetje 4 jaar lang 😘
Daar moet ik toch even op reageren.. niet iedereen krijgt zelfvertrouwen en dergelijke mee uit hun opvoeding.. ik heb ook een foute relatie gehad en omdat ik altijd van mijn ouders had geleerd dat mijn mening er niet toe deed en ik geen eigen keuzes mocht maken was zo'n relatie heel logisch.. ik verdiende immers niet beter. Zeg niet dat dat bij to ook is maar iets minder hard oordelen mag wel, want nee het is niet zo makkelijk te voorkomen of op te lossen als het lijkt. Dat was even off topic..
Omdat ik het zelf gehoord was. Was dus niet een kwestie van niet geloven. Maar dat.hij zegt dat.mijn dochter iets naars zei. Maar dat was niet het geval Hij wist niet dat ik alles.gehoord had
Zoals.al eerder is.benoemd. ik was er gewoon bij. en heb alles gehoord. En dat ik dit nu noem he. HET is niet het eerste voorval. Hij geeft naderhand ook toe. Maar die strijd......
Nu ff wat beter de tijd om te reageren. Inmiddels ben ik niet meer zwanger. We hebben een miskraam gehad. Bedankt voor alle reacties. Tuurlijk vlak ik mijn dochter niet uit. Maar ik heb eigenlijk wel alles gehoord. Mijn vriend zei dat ze dat heel zacht zei. Uiteindelijk heeft hij toegegeven dat ze dat niet had gezegt. Mijn beide kinderen zijn van de zelfde vader. Er is nu hulp ingeschakeld en ben ook heel blij dat het heel snel kon. Hij heeft veel problemen Met het gedrag van mijn oudste Maar niet te vergeten ze heeft een hoop mee gemaakt Hij kan zich moeilijk verplaatsen in een kind. Dat moet hij leren. Ik hoop ook dat de training daarbij gaat helpen.
werkelijk? TS, je kind staat altijd voorop. Helemaal als een kind veel heeft meegemaakt en zich thuis ook nog eens onveilig gaat voelen, lijkt mij niet wenselijk. Fijn dat je hulp hebt gezocht, hopelijk komen jullie eruit. Veel sterkte met alles!
Wat ontzettend naar dat je ook nog een miskraam er bovenop hebt gekregen. Heel veel sterkte. Wat mij het meeste triggerde was je opmerking dat je een sociaal wijkteam had ingeschakeld om je vriend uit jouw huis te krijgen. Dan heb je denk ik al heel veel met hem meegemaakt. Ondanks dat het heel erg verdrietig is dat je een miskraam hebt gekregen maakt het je keuzes voor wat betreft je relatie wel duidelijker, want als je weg wil dan zit je verder niet meer aan hem vast. Hopelijk kan je de juiste beslissing nemen voor jezelf en je kinderen. Het lijkt mij heel lastig om iemand anders dan de vader te treffen die het ook nog eens goed met je kinderen kan vinden. Je kinderen gaan wat dat betreft toch voor...
Na alles wat hij gezegd heeft en wat je met hem hebt meegemaakt, zou ik niet meer met hem verder willen. En ik zou zeker geen kind met zo iemand willen, dit brengt alleen maar ellende. Je vriend gedraagt zich al een klein kind, en je eigen kind(eren) gaat voor. Waarom zou je wel met hem verder willen? Sorry ben echt allergisch voor dit gedrag en deze uitspraken.
Je krijgt van stress geen miskraam. Als dat waar is zouden er heel wat minder kinderen geboren worden. Er was wat mis met de zwangerschap of het kindje en dan krijg je een miskraam. Even goed nadenken voordat je zoiets plaatst. Ts zou er nog een schuldcomplex bjn krijgen zo. Ts wat verdrietig voor je. Ik hoop dat de hulp goed aan slaat
Ik heb het jeugdteam ingeschakeld voor hulp. NIET om hem er uit te krijgen. Maar dat hij als (stiefvader) de hulp krijgt. HIJ is altijd alleen geweest. Heeft geen kinderen. En krijgt er plots 2 als bonus.. Voor hem zwaar. Maar er moet wat gebeuren. Dus als dat kan helpen doe ik graag een poging.
En wil je nu weer zwanger worden van hem? Je wilde bij hem weggaan, maar toen bleek je zwanger. Hij heeft dingen gezegd die echt niet kunnen, hoe in paniek hij ook misschien was. Maar zeggen dat jij je ongeboren kind nooit zal zien opgroeien als je bij hem weggaat, dat doet mij alle alarmbellen rinkelen. Nu ben je niet meer verbonden aan hem, nu kan je weg. Lief dat je hulp voor hem inschakelt, maar denk aan jezelf en je dochter. Er lopen nog veel meer leukere mannen rond dan jouw vriend, jij verdient echt beter.
Dankjewel chrystel, je bespaart me een heel stuk typen. Wat een ontzettend domme opmerking. TS, gezien wat je al schreef, welke problemen je al hebt gehad en welk gedrag dit 'lot uit de loterij ' vertoont zou ik hem er uit gooien en hulp voor jezelf en je eigen zelfvertrouwen en eigenwaarde zoeken. Je verdient beter dan dit, je kinderen verdienen beter dan dit, en dat moet je zelf in leren zien.
Helemaal mee eens! Sterkte TS. Erg verdrietig, van je miskraam. Je hebt inderdaad eerder gezegd, dat je bij hem weg wilde gaan maar dat je dat niet deed vanwege je zwangerschap... Wat je ook doet, ik raad je aan om éérst na te gaan denken over jullie relatie en daar aan te werken (samen!) voordat je überhaupt weer probeert zwanger te worden.
hij liegt over je dochter! hij zei dat ze iets gezegd had om haar te beschuldigen terwijl dat ze het niet gezegd heeft. dit is ongelofelijk gemeen tegen je dochter en tegen jou. dit heeft niets te maken met dat hij geen ervaring heeft met kinderen, dit is gewoon expres liegen, om je relatie met je dochter te beschadigen. zodat de vertrouwen tussen jullie kapot gaat. ik vind dat echt niet normaal. sorry maar dat vind ik.
Overdrijven is ook een vak. Je weet niks over zijn motivatie. Je kent hem niet. Het is net zo aannemelijk dat het 'gewoon' een kinderachtige reactie van hem is, omdat hij zich geen raad weet met de situatie. Uit onmacht dus.