Maar je had toch ALLES gehoord, schrijf je even later? Waarom dan nog vragen? Dan had je toch geschreven dat je ook had gehoord dat ze dat niet gezegd had? Maar dat terzijde. Heel veel sterkte met je miskraam ! Verder zijn hier al veel adviezen gegeven. Hoop dat je daar wat aan hebt en wat mee kunt.
Toen ik je eerste bericht las en je onderschrift 'hoopte' ik dat die MA van dit moment zou zijn. Ik wens zoiets niemand toe en vind het echt ontzettend verdrietig voor je, wat dat betreft echt heel veel sterkte! Maar ik denk gewoon dat het op dit moment misschien maar 'beter' is dat het zo is gelopen. Dit is geen situatie om een nieuw leven op de wereld te zetten, hoe zeer ik je dat ook natuurlijk wel gun. Als ik alles zo lees krijg ik de indruk dat jullie, los van de situatie met jou dochters, nu echt geen gezonde relatie hebben. Wellicht dat professionele hulp een oplossing kan bieden, maar je hebt wel twee dochters waar je rekening mee moet houden, dus blijf niet te kang aanmodderen en hoop houden dat het beter wordt. Je twijfelde al niet zomaar aan je relatie. Dus denk goed om jezelf en je dochters...... Sterkte!