Wat een geweldige mama ben jij! En wat is alles toch betrekkelijk als je dan hoort over dat overleden meisje.....
dank je.. Ja het leven is heel betrekkelijk. Meisje had een drain in haar hoofd, die los is gelaten op school, ze werd helemaal niet goed. (wat ik begreep van dochter) Over gebracht naar het ziekenhuis, en daar is ze overleden. Man... Mijn dochter is geboren met een waterhoofd (iemand die het niet weet ziet het niet, ze draagt ook een scheve ponny) In het begin is er vaak sprake geweest van wel of geen drain. Maar het vocht in haar hoofd neemt god zij dank niet toe, dus dat hoeft (nog) niet. Dat zoiets zo los laat..brrrrr
Met dit soort verhalen zoek ik de 'LIKE' button ;-P Echt gaat dat je dit doet voor je dochter. Leuke mama's zijn dat. Ben benieuwd naar d'r reactie! Wel met ons delen he?
Thanks, jij ook Wel grappig toen ik met jou zat te app-en zei ik tegen mijn dochter moet je zien met wie ik aan het app-en ben. Ik had jou nummer onder "lady gaga" opgeslagen. zij zo, huh? WTF! eh..duh dat kan niet.. haha sukkeltje
Ah wat lief van je Je dochter mag maar wat blij zijn met jou! Wel erg van dat meisje zeg! Kende je dochter haar goed??
Ze zat niet bij haar in de klas, ze zat 1 klas lager, maar ze spraken elkaar wel in de pauzes. Vorige week had ze nog even met haar staan praten omdat ze was gepest (mijn dochter trekt zich zoiets aan, ze is zelf ook heel erg gepest in de eerste klas) Dus hadden ze even staan kletsen. Mijn dochter kan het niet bevatten dat ze vorige week nog hebben staan kletsen, en dat ze nu overleden is. Dat is voor volwassenen al niet te bevatten, voor een jong meisje al helemaal niet denk ik..