mijn dochter gaat morgen blij zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Hoi
    Wat ben jij een super leuke moeder zeg.
    Lady gaga is te gek nummer 1 is voor mij nog altijd madonna
    ook haar nieuwe cd mdna
    veel plezier alvast.
    groetjes

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oo wat een super reactie van je dochter.. kan me voorstellen dat de grijns nog wel even blijft en jij niet zoveel fout kan doen komende dagen haha.

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Leuk. veel plezier voor je dochter en vader.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    ooh wat super leuk voor haar heerlijk blije gezichten van je kinderen

en ach denk dat geen enkele ouder echt blij is met demuziekkeus van de kinderen, ik was een mega bonjovifan en tja daar waren mijn ouders ook heus niet blij mee :D

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat leuk zeg!!

Haha ik weet nog dat ik fan was van Madonna en dat op 10 jarige leeftijd Like a Prayer uitkwam...die clip was niet echt verantwoord :D. Heb er niets aan overgehouden...

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat super!! Zou haar gezicht wel willen zien :D hoop later als mijn dochters 14 zijn ook nog zo'n coole mama te zijn ;) veel plezier alvast, ook al duurt het nog even!

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat een leuke reacties allemaal, echt super leuk om te lezen:D
    Ik ben 35, en heb het gevoel dat ik me nog wel echt goed in het gevoel van mijn dochter kan verplaatsen. Ik gun het haar ook zo, juist omdat ik vroeger zelf zo graag naar Madonna had gewild, maar dit nooit mocht :(
    Ik snap haar gevoel bij haar popidool echt!
    Kan ze lekker een papa/dochter dagje van maken. (Ik had zelf natuurlijk ook lekker met haar kunnen gaan, maar wij doen al zoveel leuke dingetjes samen :))

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Super lief dat je zoveel voor je dochter over hebt!
    Weet nu zeker dat je de coolste mama bent en dat haar vriendinnen allemaal jaloers zijn!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hihi, zit gewoon met tranen in mijn ogen zo blij ben ik al voor je dochter haha, ik had zelf hetzelfde namelijk, toen ik twaalf was (shocking) heeft mijn mem kaartjes voor de Spicegirls geregeld!! int Gelredome, ik, mijn mem en vriendinnetje, was ook echt helemaal supertegek, en was ook zo blij dat ik bijna explodeerde toen hahahaha, dus kan het me zo voorstellen!!

en moeders die denken dat ze later kunnen bepalen waar hun kinderen fan van worden...... hahahahaha, dream on! en je kunt ze dan beter steunen dan dingen verbieden, word het alleen maar leuker van ;)

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Inderdaad, op school had ze het vanmorgen vol trots verteld, en alle meiden waren helemaal jaloers, maar wel blij en enthousiast voor haar, zo leuk!:D

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En niet alleen denken aan je dochter, maar ook aan je man en er een mooie pap/dochter dag van maken, lief hoor!

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Haar papa is mijn ex (al heel lang) en ze ziet haar vader niet supervaak, omdat ze niet zo goed in het nieuwe gezin ligt. (Maar dat ligt aan "stiefmama"..) Dus dit leek mij een leuk momentje voor hun samen!

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou dan is het helemaal bijzonder dat je zo met je ex omgaat! Hoe vaak zie je ze het licht in de ogen niet gunnen! Lieve mama ben je! :D

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    dank je :) als je niet meer samen verder wilt/kunt hoeven je kinderen daar niet de dupe van te worden in mijn ogen..:)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Helemaal mee eens! Vind het altijd zo triest om te zien dat ouders kwaad spreken over de andere ouder tegen hun kind. Maar fijn dat dat niet bij jou het geval is en dat jij haar papa een mooie dag met zijn dochter gunt.

16. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    WoW! Dit is echt zo ontzettend lief! Een herinnering voor het leven. Top!

Deel Deze Pagina