Help! Dochter wordt 3 maar weet geen cadeau!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jale, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ahh.. onze dochter in volgende week donderdag jarig en we weten gewoon niet wat we moeten kopen voor haar... (erg he) Ze wordt 3 jaar en heeft een grote zus van 4,5 boven zich. Ze hebben eigenlijk gewoon al alles....:$

Hebben jullie nog ideeen? Wat vonden jullie meiden leuk om te krijgen toen ze 3 werden?

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik zou een leuk dagje uit geven.

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Onze dochter heeft laatst Tiptoi van de Sint gehad. Leuk!

Misschien haar kamertje veranderen in een grote meiden prinsessen kamer?

Of een fietsje? Desnoods die van haar zus een ander kleurtje geven, nieuw mandje/bel/stickers erop....

4. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Juli 2009: We zijn vorig jaar zomer verhuisd dus een nieuwe grote meiden kamer heeft ze al... en een fietsje ook al....

Is dat Tip Toi echt zo succes?

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Poppen: bedje, stoel, wagen, huis, fietsstoeltje, kleertjes
    (Gezelschaps)spel
    Knutselsetje: armbanden maken, glitterspullen
    Keukentje, winkeltje
    Kinderlaptop/storio oid
    Leuke duplo set (hello kitty trein bv)
    My little pony
    Fietshelm, om te leren fietsen (of op fiets met zijwieltjes)

Misschien vindt ze iets heel erg leuk van haar zus. Dan kun je haar een eigen exemplaar daar van geven.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje wordt ook 3 binnenkort en hij krijgt een winkeltje.

7. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Hier is alles om mee te koken enzo een groot succes. Dus met haar verjaardag heeft ze een hele grote doos vol met spulletjes gekregen (keukentje had ze al) . Potjes, pannetjes, mesjes, bordjes enzo.

8. knap

knap Niet meer actief

Kamp eigenlijk met het zelfde probleem en ze heeft geen zus boven zich. Ze heeft zo veel speelgoed al.

Dus als iemand een paar leuke tips heeft.

Ze heeft al twee kinderwagens poppen stoelen kaptafel krijtbord veel poppen knuffels knutselspelen keuken heeft ze ook al stofzuiger ect ect ga maar zo door dus haha.

Ze zegt dat ze een brandweerauto wil hebben. Dat mag maar waar er een die leuk is voor een meid?? Wil dan een beetje een drie in een ding geven brandweer politie ambulance dat soort iets iemand de tip. Een van de jongens mama. Ben er al een tijdje uit met jongens speelgoed haha.

:p

En is zo verwend met de sint en kerst vandaar ik nu niks even verder weet.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Autogarage ('autoglijbaan') vindt/vond mijn dochter ook altijd wel leuk, mn bij anderen. Ze heeft nu een goedkope, inklapbare, maar slaat thuis toch niet zo goed aan.
    Ze heeft ook een knikkerbaan, vindt ze ook nog steeds wel leuk.

En idd een ambulance. Zo eentje die ze bij de AH rond de feestdagen hebben. Met knopje voor geluid. Zo eentje die vanzelf rijdt, als je m eerst naar achteren rijdt. Heb je ook in brandweer en politie.

Oja, met sint heeft ze een baby born paard gekregen van familie. Die kan echt lopen, vindt ze prachtig. Spant ze voor dr poppenwagen (met springtouw, groot succes).
    Nu met dr verjaardag krijgt ze een baby born afstandsbestuurbare quad.. Proest. Te erg, maar ik denk dat die ook heel goed gaat aanslaan!!
    Ik heb m vorige week bij Blokker voor 18 euro kunnen kopen (van 50,- voor 25 en dan nog 30% korting..) Baby Born-quad

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Keukenspulletjes heeft ze ook al, een kinderwagen, babyborn/ andere poppen, keukentje, spelletjes, puzzels, knutselspullen, kinderlaptop, fiets, loopfiets, etc..

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    step?
    Tja, als ze echt alles al heeft en/of je andere dingen niets voor dr vindt..
    Dan maar een leuk dagje uit of film/voorstelling. Persoonlijk vind ik dat geen leuk verjaardagscadeau (wel als extraatje). Maar goed, als er niets meer is om te geven.

Neem dr anders mee naar de speelgoedwinkel en kijk wat ze aanwijst. Doe ik ook wel eens. Komt niet altijd iets zinnigs uit (ze wil alles wel). Maar ik laat haar bijv vaak kiezen tussen 2 dingen. Online of in de winkel.

Tijd geleden was er een topic en daar had iemand een my little horse.. Paard waar je echt op kunt rijden.
    Animal Riding-My-little-horse - Timtoys - Speelgoed - De goedkoopste online speelgoed winkel van Nederland en Belgie
    Komt er hier echt niet in, maar misschien vind jij t wat?

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter krijgt nu (4 jaar) rolschaatsen, daar vraagt ze al bijna een jaar om. Ijsschaatsjes is momenteel ook leuk natuurlijk..

13. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    - een kinderradio (en dan cd's aan de visite vragen)
    - een verkleedkist (feestwinkel)
    - schmink
    - ringetje, kraaltjes etc
    - knikkerbaan
    - spelletjes

14. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Hier wordt het denk ik een step!
    Of verkleedkeren is misschien ook leuk?

15. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij hebben l. met 3 jaar een radio cd speler gegeven, was en is een hit. Zus krijgt er ook een als ze 3 wordt voor op haar eigen kamer.

16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Thnx dames, we gaan er nog eens diep over na denken...

17. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Bakspulletjes? Knutselen? Schatkist met verkleedkleren en assesoires? ( kan aangevuld worden door bezoek)

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Poppenhuis?

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Bambino Loco of Mini Loco
    Het Prentenboek Nederland van Charlotte Dematons
    Dagje uit met mama
    ....

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier is t een succes! Op Youtube kan je ff kijken of het ook iets voor jou dochter is!

Deel Deze Pagina