voetenzak kinderwagen maxi cosi mura 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wennepen, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Heeft iemand de voetenzak van de kinderwagen maxi cosi mura 4? Tot welke leeftijd kan deze gebruikt worden?
    Onze zoon is nu net één jaar en nu zou ik de zak nog een paar weken kunnen gebruiken. Ik weet niet of hij komende winter er nog in zou passen? Als hij er dan niet meer in zou passen weet ik niet of het nog wel de moeite is om hem aan te schaffen.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb de mijne verkocht en een lodger bunker gekocht.. ik vind het zo'n rotding met die beentjes..

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.504
    13.991
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje is nu 8 maanden maar hij verzuipt in dat ding! Volgens de verpakking is hij tot 3.5/4 jaar te gebruiken omdat je de beentjes aan de onderkant kunt open ritsen als je kindje te groot wordt. Voor mij is het nu wel lastig met vast maken maar ik denk dat we er volgend jaar wel profijt van hebben.
    Voor de rest is het een prima ding.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou ik denk dat Zoë er de volgende winter niet meer in past. Tot 3,5/4 jaar redt ze zeker niet. Ja als je dat ding open ritst maar anders niet, dan kun je er net zo goed niets in doen. Dus volgende winter maar even kijken of er andere opties zijn!

5. Jiri

Jiri Lid

5 dec 2008
    50
    0
    0
    Hier precies hetzelfde :) Ook verkocht en de Lodger Bunker gekocht. Vond de voetenzak van de Mura veel te stug en erg onhandig met die beentjes... De Bunker is lekker zacht en soepel.

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb hem deze winter nog net kunnen gebruiken. Mijn zoontje is gemiddeld qua lengte. 16 maanden en ik schat zo'n 82 cm.
    Aan het einde heb ik wel het voeteneinde open moeten ritsen. Verder vond ik het een fijn ding. Het enige nadeel vond ik dat die flappen zo voor zijn gezicht lagen.

Maar ja, ik kan het nu weer allemaal gebruiken voor de 2e. :)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou als Irem er volgende winter niet meer inpast moet ze wel heeel hard gaan groeien, ding is zo groot, ze past er nu twee keer in :D. Die flappen voor over de armen zijn wel echt veel te groot, die stop ik altijd naar achteren want dan zit haar gezicht er ook nog onder en dat vindt ze niet zo grappig (logisch ook)

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ga er vanuit dat mijn dochter er volgend winter nog wel in past, hier gebruik ik de flappen alleen als ze erin ligt te slapen en er is een koude wind anders niet, dan doe ik ze ook naar achter beetje opgerold.

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Wij hebben ook de voetenzak alleen die past echt niet meer.
    Onze zoon is lang 93 cm, wel dun 12 kg.
    Dus ik zou het zonde vinden om zo een aan te schaffen, wij hebben nu de voetenzak omgekruld en onze zoon heeft een skibroek aan.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gelijk een lodger gekocht;)

vond de mura zak lelijk

Deel Deze Pagina