zoals verschillende misschien wel weten heeft Fenne al vanaf haar geboorte veel gespuugd, diarree en projectiel braken. gisteren bij de kinderarts geweest en die vermoed dat het dus pyloric stenosis is vanmiddag krijgt ze een echo van haar maagje, om te kijken of dit inderdaad het geval is, en als dat zo is moet ze dus geopereerd worden. vind het best eng, wie heeft hier meer ervaring mee en kan mij hier meer over vertellen? als het inderdaad zo is, hoelang duurt het dan ongeveer voordat ze geopereerd word? gebeurt dit onder volledige narcose? hoe risicovol is de operatie? hoelang zou ze in het ziekenhuis moeten blijven en mag mijn vriend of ik daar dan ook slapen? waar moet ik allemaal rekening mee houden?
geen ervaring mee sorry.. maar wilde je even succes wensen voor vanmiddag. ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je meisje en jou natuurlijk
ik heb er geen ervaring mee maar weet wel uit ervaring dat je bij je kindje mag blijven slapen in het zkh, in het zkh waar mijn dochtertje lag hadden ze dat zelfs liever omdat je kindje dan rustiger is en dat is beter voor het genezen. sterkte, hopelijk valt het mee!
echo was goed, dus dat is het niet. ze denken ook dat het toch geen reflux is want daar is het weer te erg voor, en heeft ook nog steeds veel diarree. dus weet nu nog niks eigenlijk. 16 april weer terug naar de ka, en dan zien we wel.
@miffy, Mijn dochter is wel geopereerd aan Phylorus, dus ik kan je er alles over vertellen maar ik begrijp dat dit niet het geval is?
Hoi, Bij Nadine werd dat ook vermoed, maar ook bij haar bleek na een echo dat het toch gewoon goed was met de pylorus. Er zat geen noemenswaardige vernauwing. Uiteindelijk.. bleek het projectielbraken (hup met een boog over mama's schouders heen richting de keuken..) en het vele 'gewone' spugen (en het huilen.. ooh het huilen..) toch 'gewoon' reflux te zijn. Nouja, gewoon.. Medicijnen sloegen helaas niet aan. Verdikte (fles)voeding ook niet en ook jbpm voor en na de voeding niet. Een allergie was het ook al niet.. Maar, er gloort licht aan de horizon want sinds een maand of twee gaat het duidelijk wat beter met dochter! Het spugen, projectielbraken en huilen nemen af! Dus wie weet is het tóch gewoon reflux?
Bij reflux zie je idd vaak dat het afneemt naarmate ze ouder worden vanaf een maand of 5. Het gaat meestal een stuk beter als je ze groente en of fruit gaat geven.
oke toch reflux jelle heeft pýlorus stenose gehad maar je hoeft geen info meer zie ik. sterkte meid!!!! reflux overgroeien, pylorus operatie en spugen is per direct gebeurd jelle is op een vrijdag opgenomen vrijdags ook geopereerd ging zo goed dus zondag weer mee naar huis. dus ging erg flot allemaal hij was toen nog maar 5 weken oud
Fay is ook op vrijdag opgenomen, op zaterdag geopereerd en maandag weer thuisgekomen, de operatie stelt misschien niet veel voor maar ik vond het wel erg heftig hoor! Fay was toen 3 weken..