Mijn man mag in deze auto rijden, hij heeft mee gedaan met een actie en dit gewonnen! Kennen jullie die reclame hier van? die schijnt erg leuk te zijn, ik ken m helaas niet.. maar goed. Ben benieuwd hoe hij rijd. Hoewel ik dat niet zelf ga uitvinden, zou het doodeng vinden..
Ik heb de 1 serie en het is een super auto! Dus zeker even een stukje in rijden Veel plezier!!! (zeg maar tegen je man als hij er instapt: freude am fahren, maak je een goeie beurt
hahahahha geweldig!! Wanneer komen jullie langs? Of wil pro hem ook de hele dag voor het huis hebben staan?
koel! zat ff te googelen welke t nou is, maar is het die 3 deurs waarvan het dak eraf kan ; de cabrio? uhhh hoe kan je meedoen en winnen?!
Nee wij hebben de 5 deurs versie. Maar ook erg leuk ;p 078mama, hebben jullie aan dezelfde actie meegedaan?
Meedoen, mn man was iets aan t bekijken op i'net, geloof mp ofzo en toen kwam dat in beeld en hij dacht ok waarom een x niet. Lijkt me erg leuk, en zo zie je maar weer.
Wij hebben inderdaad ook met die actie meegedaan. Mijn man heeft ook wel echt interesse in die auto dus kunnen we gelijk eens kijken of het bevalt. Altijd leuk!