Onze dochter is nu 15maanden,ze slaapt in een slaapzak en onder een dekentje... Ik leg haar op haar rug in bed maar na een paar minuten begint ze al te gillen dan ligt ze op haar buik en kan niet terug draaien en zo ben ik de hele nacht om de paar minuten of uur bezig haar terug te draaien...Ik heb al geprobeerd haar zonder slaapzak te laten slapen maar dan slaap ze helemaal onrustig en kan ik nog vaker mn bed uit! Ik hoop dat iemand een goeie tip voor mij heeft want Noa komt ook nog voor 1 a 2 voedingen elke nacht en dan dat draaien er nog bij... ik zou graag na 15 maanden ook eens een nachtje goed slapen..! Alvast bedankt, Groetjes Natasha
Waarom laat je haar niet gewoon lekker op haar buik slapen? Ze is oud genoeg om zichzelf om te kunnen draaien... In een slaapzak en onder een dekentje, is dat niet een beetje dubbel-op?!
Hoi Kruimel2010 Bedankt voor je reactie... Ik vind het geen probleem om haar op haar buik te laten slapen maar als ze terug wil draaien (wat dan niet lukt) begint ze te huilen en ik heb al eens geprobeert haar te laten huilen en te kijken of ze zelf terug draait maar dan blijft ze huilen en dat houdt ze net zo lang vol tot ik haar goed gelegt heb. En wij hebben best een koud huis vandaar een slaapzak en een dekentje....Denk je dat zonder dekentje het misschien beter zou gaan??
Miepje...ok bedankt ik zal het eens proberen...ligt jou kindje dan in een slaap zak met of zonder mouwen?