nou zeg... vandaag precies 26 weken, en dat wordt gevierd met twee kleine streepjes striea !!!! ik zit behoorlijk in de rats, want als ik er NU al last van heb, hoe ziet het er dan over 3 en halve maand uit ben gelijk als een gek gaan smeren met van dat biotherm striea creme.. niet dat dat zin heeft, maar dan heb je toch het gevoel dat je er toch IETS aan gedaan hebt !!! sarah
Ja meis je doet er niks aan hoor. Ik heb vanaf het begin gesmeerd en ik kreeg ze bij 36 weken. Moet wel zeggen dat je het bij mij bijna niet meer ziet. Gewoon goed door blijven smeren en ook als je bevallen bent...
jij met 36 weken... ik nu al... smeren doe ik nu sowieso wel... mn mam heeft het ook zo erg... ik erf weer alle leuke dingen...
das waar... !!!! hahaha maar toch lullig om die streepjes te zien.. ik hoop wel dat ze snel wegtrekken.. want met die op mn borsten heb ik 2 jaar gelopen
zijn ze nog steeds zo donker?... want ik hd vrij grote op mn borsten, maar dat zijn nu kleine witte streepjes die je amper ziet... ik hoop dat dat straks ook met mn buik gebeurt...
das toch een geruststelling hahahah ...!!! maar ook raar, dat zomaar in een nacht opeens twee streepjes heb... maja, ben allang blij dat mn kindje lekker aan het groeien is laat haar maar lekker groot worden
Zo is het. Hij of zij is gewoon enorm aan het groeien en dat is gewoon een goed teken. Geniet er maar van, met of zonder striea..
Ik had ze ook al jaren , zwaarder geweest en weer afgevallen... Er is tot op heden nog geen zwangerschaps-striae bij gekomen (voordeel dus van een niet al te strakke buik hebben ). Ik heb ze op mijn borsten inderdaad ook al lang, en al die oude 'strepen' zijn nu gewoon kleurloos, en vrij onopvallend. Ik hebtrouwens nog nooit ergens mee gesmeerd. Men zegt dat striae een scheuring is van binnenuit, dus dan heeft smeren niet echt veel zin (en ondanks niet smeren, dus toch ook 'mooi' weg getrokken)
Ik had er dus 1tje tot 38 weken .. en als je mn buik nu ziek .. jemig. Op mn borsten heb ik ze niet. Ik schrok er gewoon van .. echt zo opeens had ik ze. Heb me echt heel de zwangerschap rot gesmeerd maar helaas ...
eigenlijk is het zo erg niet eens.... tis gewoon een beetje vervelend, helemaal als je dan sommige mensen ziet, die helemaal NIKS hebben !!!
bij mij zie je zze nog steeds duidelijk, vooral als ik een bikini aan het of gewoon een badpak... ik ben zelf van Hindoestaanse afkomst dus blij mij zie je die zilveren strepen echt duidelijk..
ja... als ik bijvoorbeeld in de zon zit en bruiner word, dan zie je de striae op mn borsten ook altijd duidelijker !!
Ik kreeg ze ook bij de zwangerschap van onze dochter. Eerst op mijn borsten ( aan de onderkant) en later op mijn buik een aan de zijkant van mijn bovenbenen. Ze zijn niet meer weggegaan, je ziet ze als witte strepen, die mooi blauw worden op het moment dat je het koud hebt. Ach ik maak me er niet eens zo druk om. Ik heb wel gesmeerd met staie creme hoor, maar werkte nauwelijks. en als ze het niet willen zien, dan kijken ze maar een andere kant op. Ik heb mijn mooie meisje, en dat is me meer waard dan een paar straie strepen op mijn lichaam.
Hoi Meiden, Toen ik zwanger was heb ik mijn buik ingesmeerd met Olivia, een middeltje tegen zwangerschapsstrepen. Geen streepje of scheurtje te zien bij mij. Ook niet na de tweede zwangerschap. Of ik heb een hele elastische huid of het is wereldspul En ik ben aardig wat aangekomen hoor in beide zwangerschappen, bijna 18 kilo ! Ik weet niet of het nog te koop is hoor! Liefs Nies
jij hebt denk ik gewoon heeeel erg geluk gehad... sommige mensen hebben er gewono geen last van ...!!! ik WIST wel dat ik er last van zou krijgen, ik hoopte er op dat het niet zo zou zijn, maja.. ik ben nu toch wel heel erg met mn neus op de feiten gedrukt, met pas 26 weken hahahaha !
nou ik zou niet te lang wachten... ik dacht zelf ook: ik begin wel met 28 a 30 weken... en kijk nu !!!