Hoi, Ik ben sinds vandaag begonnen met het maken van verse fruithapjes voor mijn dochter. Gaf haar voorheen die 4 maanden potjes. Maar nu had ik een banaan en wat peer gepureerd, en ze vond het zo lekker dat zehet zowat helemaal opat. Ik weet niet of dit te veel is, en vind het lastig wat je nu aan stuks moet aanhouden, omdat het vers is. gr
Hoi, Tot 6 maanden is vaste voeding, zoals groente en fruit nog niet perse nodig. Je mag het wel al geven, om je dochter aan een andere smaak en structuur te laten wennen. Er zijn op deze leeftijd niet bepaalde hoeveelheden die je mag geven. Het is alleen nog niet de bedoeling dat het ten koste gaat van de hoeveelheid melk. Gaat dat verder goed? Dan kan je kijken wat ze zelf aangeeft. 150 g is in ieder geval zeker genoeg. Groetjes Angelique
Ze is nu 6,5 maand, en ze krijgt gewoon nog 4 flessen opvolgmelk per dag, die gaan op vaak. Ik was alleen bang dat ik haar te veel kon geven. gr
Hoi, Oke, helemaal prima. Je kunt 150-200 g groente en 150 - 200 g fruit als maximaal aanhouden en verder wat ze zelf aangeeft. Wat minder is ook geen probleem. 4 flessen van 200 ml opvolgmelk is ook goed. Groetjes Angelique