Ik heb een vraag over het opmaken van het bedje. Misschien is het al eens voorbij gekomen, maar voor mijn duidelijkheid. Ik heb bijna alles voor de kleine al in huis op een paar dingen na, waaronder dingen voor het bedje omdat ik niet goed weet wat ik moet. Ik heb een matras met een aerosleep, daarbij heb ik 3 hoeslakentjes gekocht speciaal voor bij de aerosleep. Maar wat moet ik verder nog hebben en in welke volgorde maak ik het bed op? Wat moet onderop enz enz?? En een bedzeiltje? Mag dat wel of niet en waar moet die dan weer tussen? Lees van alles en nog wat, en daardoor weet ik het niet meer! Groetjes Saskia
Hoi Saskia, Een bedzeiltje heb je niet nodig als je een aerosleep matras hebt. Je gebruikt het ook pas als kinderen wat ouder zijn en wat meer gaan plassen, zodat het je matras beschermt. Die bescherming zit hem nu in de aerosleep. Een bedzeiltje mag niet onder het hoofdje liggen trouwens, als je er ooit toch één gaat gebruiken. Voor de onderkant heb je verder niets nodig. Eerst de matras en de aerosleep erop, en dan het aerosleep hoeslakentje eroverheen is voldoende. Voor de bovenkant heb je nodig twee lakentjes, en een dekentje, want een dekbedje mag niet in verband met wiegendood. Eventueel een dekentje in een dekbedovertrekje kan ook hoor. Groetjes Adriënne