Mijn dochter is net twee geworden, maar slaapt nog niet door. Meestal als ze wakker wordt snachts ligt ze helemaal in het hoekje van het ledikant met haar hoofd tegen het hoofdbord aan. Ze wordt dus wakker omdat ze ongemakkelijk ligt. Soms moet ik er wel 3 keer uit om haar goed te leggen. Nu wou ik eens proberen haar in mijn oude bed te leggen, is een 1 persoons bed. Misschien slaapt ze dan wel beter. Zou het verstandig zijn om dat bed dan om haar slaapkamer te zetten en dan het ledikant weghalen? Of gewoon een keer proberen op de logeer kamer te laten slapen waar dat bed nu dus staat. Iemand misschien nog verdere tips?
ik zou het zeker proberen, of je het bed op haar slaapkamer moet zetten of niet is aan jou de keuze, mijn zoon zou het denk ik niet pikken om en op een andere kamer en in een groot bed te moeten slapen ineens. mijn zoon ging in het ledikant ook het hele bed door, sinds hij in zijn 1 pers bed ligt blijft hij keurig netjes liggen. hij is over gegaan toen hij 2.5 was
Bij mijn dochter heb ik het peuterbed bij haar op de kamer gezet. Zo kon ze even wennen aan het bed. Ze wilde er in het begin alleen in spelen niet in slapen. In een andere kamer had bij haar niet gewerkt, maar ik weet niet hoe jou dochter normaal in een vreemde kamer slaapt?
Ik vind onze zoon nog wat jong voor een peuterbed, maar als tussenoplossing heb ik hem in een campingbedje gelegd, wel met zijn eigen matras. Hij werd ook wakker van zijn moeilijke slaaphouding en begon de laatste tijd ook nog eens te hoofdbonken uit frustratie. Leuke fase Het gaat nu goed en als hij omhoog kruipt voelt hij er niks van. Mocht het peuterbed nog niet werken, zou je dit dus ook kunnen proberen.
Ik zou gewoon peuterbed kopen en on kamer zetten. 1persoon kan ook maar is stukje groter natuurlijk. Mijn dochter slieo met 13mnd in peuterbed zonder hekje of zo, ging gelijk goed en zo verbetering met ledikant. Hij is 2 dus ik zie de nut niet om het tijdelijk in grotere bed doen of in andere kamer zetten etc.
Hier vorige week in 1x over. Gaat perfect! Uitgelegd dat ze er niet steeds zelf uit moet maar ons moet roepen en dat doet ze. Zou het gewoon proberen, mijn dochter krult zich ook helemaal op of ligt dwars
Nou we hebben het overleefd heb het bed op haar kamertje gezet en wel wat korter opgemaakt. Ze ging in een keer slapen maar werd om 2200 uur wakker. Duurde even voor de ging slapen weer en is er een keer uitgevallen(had wel kussens naast het bed liggen) werd vanmorgen om 6 uur wakker en toen nog weer even ingestopt en door geslapen tot 8.30 uur dat was natuurlijk omdat ze gister avond poosje wakker is geweest. Nou ik blijf het gewoon proberen. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Groetjes