onzin ze is echt niet dik. Als ze ze zichzelf vergelijkt met een barbiepop wel ja. ze moet sowieso zichzelf niet gaan vergelijken met andere klasgenootjes of vriendinnen die misschien er dunner uitzien oid. Nee hoor, ziet er hartstikke goed uit. Stop met vergelijken en wees tevreden.
Meid toch! Dik? Absoluut niet! Wees trots op je mooie lijntje. Toen ik zo oud was als jij, woog ik 52 bij 1 meter 60. Vond mezelf toen ook te dik en niemand snapte waar ik het over had. Maar nu, vele vele vele kilo's verder, weet ik ook niet waarom ik mezelf te dik vond.
Man, ik zou een moord doen voor dat lichaam! Mooie platte buik, borsten en heupen in verhouding. Slank, met rondingen op de juiste plekken. Een velletje dat duidelijk nog niet onder zwangerschappen geleden heeft Ik ben zelf ook slank, maar zit niet meer zo strak in mijn vel en heb nog een beetje een buikje van mijn tweede zwangerschap.
Prachtig figuur!!? Ik zie een mooie jonge vrouw!!! Misschien maakt de verandering van haar lichaam, van meisje naar vrouw, haar onzeker. Menig meisje zou willen dat ze er zo uitziet als jou!
Dik???? Ze heeft juist een jaloersmakend figuur. Mooie vrouwelijke rondingen en mooi in verhouding allemaal. Zo jammer dat ze dit zelf niet inziet. Als ze 30 is en ze ziet deze foto zal ze zich ook wel afvragen waarbij zich toen zo druk om heeft gemaakt.
Ze heeft een heel mooi figuur. Mooie platte buik en vrouwelijke rondingen. Schamen is nergens voor nodig, ze is prachtig!
Wat een prachtige dochter heb je! Ik kan echt niks zien wat niet mooi is. Alles klopt gewoon. Ze ziet er heel mooi vrouwelijk uit. Daar kun je echt trots op zijn!
Totaal niet dik. Wou dat ik haar figuur had, mooie vrouwelijke rondingen! Ik ben 52kg bij 174cm. Nee, geef mij t figuur van je dochter dan maar
Ik zal even langskomen dan kan ze zien hoe dat "dik" zijn er uit ziet Nee absoluut niet dik ... een mooie bikini en een heel mooi figuur.
Meid je bent prachtig! menig meisje/vrouw zal jaloers zijn op zo'n lichaam.. Je lichaam brengt je overal, je hebt er maar 1.. Hij werkt zoals het hoort.. zie het als een zegening!!
Wat een mooi lichaam! Ze is niet dik en net wat je zegt ze moet op tijden eten en niet in één keer veel.
Dik? 😳 Wat een prachtige slanke meid! Zo'n figuurtje ben ik best een beetje jaloers op! 😉
Ze is heel mooi! Maar ik weet hoe het is om een negatief zelfbeeld te hebben en dan kan iedereen roepen dat ze mooi is, ze zal het zelf moeten gaan inzien en geloven. Prachtige meid, ga goed voor jezelf zorgen en luister naar je mama. Ze weet wat wel en niet goed voor je is en heeft het beste met je voor.
Ze is écht niet dik hoor! Ze heeft een hartstikke mooi figuur Wat jammer dat ze zo'n negatief zelfbeeld heeft, want dat is nergens voor nodig!