maxi cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door love 8, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    onze kleine meid is 7 maanden en was bij het vorige bezoek aan het cb 66 cm, maar als ze in de maxi cosi zit en we zetten hem in de auto dan zit ze met haar voetjes tegen de leuning aan van de achterbank.

hebben meer mensen hier last van?

haar hoofd komt er nog lang niet bovenuit, en ze is nog te jong en te licht voor de volgende stap autostoel.

2. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Heeft Anoek ook, die is nu 73 cm en haar voeten zitten ook tegen de achterbank. Is volgens mij verder geen probleem, zolang t hoofdje idd niet er boven uit komt

3. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    maar het lijkt me niet zo fijn zitten, dan moet ze altijd haar beentje optrekken.

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Mijn dochter heeft een hele tijd met opgetrokken benen gezeten. Er word echt pas aangeraden vanaf dat de oortjes er bovenuit komen verder te gaan naar de volgende stoel, omdat achteruit kijkend veel veiliger is. Wij zijn pas sinds een tijdje over op de groep 1 stoel.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Kindjes hebben daar helemaal geen last van hoor. Als ik zie hoe die smurf van mij af en toe ligt te slapen, in de raarste houdingen gewoon haha. Dus die korte tijd met de beentjes een beetje ingetrokken in de maxi cosi liggen kan echt geen kwaad en hebben ze geen moeite mee.
    Wij hebben Robyn zo lang mogelijk in de maxi cosi gehouden omdat het gewoon de veiligste manier van vervoeren is. Pas toen ze met haar hoofd bijna tegen de bovenrand aanzat zijn we overgegaan op de volgende autostoel.

6. love 8

love 8 Bekend lid

16 jan 2009
    580
    0
    0
    ooh ok dan hoef ik me nergens zorgen over te maken,
    alleen ik vind het een beetje lastig met het in de auto zetten.
    wij hebben zo'n onderstel waar je de maxi cosi zo op kan klikken.

ik probeer haar er ook zo lang mogelijk in te laten zitten, is veel veiliger

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja het zal wel moeten want mijn zoontje was eind maart al 68 cm en die is nog maar 4 maand! en kan dus nog echt niet in een andere stoel maar zal er waarschijnlijk toch wel iets eerder ingaan dan normaal

Deel Deze Pagina