Arabisch namencollier

Discussie in 'De lounge' gestart door MarionM, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben op zoek naar een juwelier waar ik een (gouden) namencollier kan laten maken met Ilias in het arabisch. Wie weet waar dit kan?
    En ik wil ook wat keus hebben in de kettinkjes, want de standaard kettinkjes vind ik niet zo mooi, ik wil een bredere, dikkere ketting erbij.

2. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    hoi marion m ik weet niet of jij moslim bent of niet of je man ,maar jongetjes mogen geen goud dragen maar als je het echt wilt heb ik wel een adresje voor je in amsterdam ik stuur hem naar je waneer ik hem gevonden heb via pb groetjes sofaan

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als ze een dikkere ketting wil denk ik haast dat het voor haarzelf is...;)
    Of slaat Elmo de plank weer mis....?

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    in beverwijk....de zwarte markt.
    daar staan heel veel winkeltjes die dat maken.

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben geen moslim, maar het is zowiezo voor mezelf, niet voor Ilias ;)
    Ik was al van plan om binnenkort een keer naar Beverwijk te gaan, als mijn man mee wil tenminste :rolleyes: ;) Ik neem aan dat daar best veel keuze zal zijn in kettingen, althans dat hoop ik....
    Ben ook benieuwd naar jouw adresje Sofaan ;)

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar waarom moslim jongetjes/mannen eigenlijk geen goud mogen dragen?

7. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Kijk zoiets bedoel ik:

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Omdat onder andere dit in de Koran staat:

Abdoellah ibn ‘Abbaas heeft overgeleverd dat de profeet (vrede en zegen van Allah zij met hem) een gouden ring zag aan de hand van een man. De profeet haalde de ring van zijn hand en gooide het weg, zeggende: “Zou iemand van jullie brandend kool in zijn handen nemen en het vasthouden?” Wanneer de profeet weg was, zei iemand tegen de man: “neem je ring en haal er voordeel uit (door het bijvoorbeeld te verkopen).” De man antwoorde: “Nee, bij Allah, ik zal het niet meer pakken nadat de Profeet het weg heeft gegooid.”

9. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    ow die adres is in amsterdam in de javastraat ik weet alleen het nummer niet maar het is niet te missen het is naast de marokkaanse bakker en de javastraat is vlak naast de dappermarkt ik ga van de week weer naar de dappermarkt dan zal ik even langs gaan voor hun huisnummer en tel nummer groetjes sofaan

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Dankjewel Sofaan, ik ga hopelijk dit weekend naar Beverwijk :p

Deel Deze Pagina