mijn dochter...

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door pluisje19, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

    mvl Fanatiek lid

    16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik denk idd dat je er goed aan hebt gedaan, op deze leeftijd lijkt wel,of ze zich af moeten zetten tegen je en daarna weer terugkeren naar je. Hier ook geregeld mega woede aanvallen van dochter van die leeftijd. Dan bemoei ik me teveel met d'r, dan vraag ik niets meer, en komt ze vanzelf weer terug om toch weer te kletsen. Hopelijk gaat het steeds beter bij jullie en keert ze steeds meer terug...

    Wie weet nu ze vaker bij vader zit, ze daar ook niet alles meer mag en kan en dat ze dat gaat inzien
     
  2. Liesje92

    Liesje92 Niet meer actief

    Wat fijn pluisje :) wat goed dat je je sterk genoeg hebt kunnen houden om haar even de nodige ruimte te bieden! En wat super dat ze aan het bijdraaien is. Ik ben heel blij voor je :D
     
  3. penseel

    penseel Niet meer actief

    Van de week las ik het al een beetje wat ontzettend leuk dat er toch een contact aan het ontstaan is.

    Super gewoon.
     
  4. mamsvanm

    mamsvanm Actief lid

    27 dec 2012
    431
    0
    0
    O fijn te lezen dit zeg... wow... blijf duimen voor je hoor :)
     
  5. pluisje19

    pluisje19 Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Gisteren is ze zeker 4 uur bij ons geweest, wel samen met 2 vriendjes, maar het was echt leuk...
    Ze belde opeens aan en zei dat haar ketting van de fiets was gegaan. Ik zei, dat vriend was werken tot ongeveer 3 uur. Ze zei, mag ik dan hier wachten? Jaaaa natuurlijk, kom binnen:D:D
    De vriendjes vroegen ook beleefd of ze binnen mochten komen... tuurlijk.
    Daarna heeft ze heel relaxed hier rondgelopen en gezeten. Zelfs verstoppertje gepeeld met haar broertje:D
    Volgens mij vindt ze ons nieuwe huis wel leuk:)
    Ik begin voorzichtig te geloven in een goede afloop:D
    Dank jullie voor jullie steun, tips en lieve woorden
    Pluisje
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Misschien vaker een vriendje meenemen als ze komt?
     
  7. Liesje92

    Liesje92 Niet meer actief

    Wat fijn! Klinkt echt goed zo :)
     
  8. Dappertje Dik

    Dappertje Dik Niet meer actief

    Tof zeg! Je komt op mij over als een lieve vrouw en moeder!;)
     
  9. pluisje19

    pluisje19 Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik ben ook heel lief;) alleen beseft mijn dochter dat nog niet...
    Maar dank je;). Gisteren is ze maar ff geweest. Ik heb het vermoeden , dat haar stiefmama belde. Ze ging na dat telefoontje meteen naar huis...:( Nu zal het wel ff duren eer ik haar weer zie, de school is weer begonnen... maar ik kijk uit naar de volgende keer:)
    Pluisje
     
  10. Clivia

    Clivia Bekend lid

    12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    ze neemt vriendjes mee als een soort buffer...ik snap het wel. Het is ook wel heel eng als je je eigen pubergedrag moet confronteren.
    Ze neemt in ieder geval de stap!! SUPER!
     
  11. pluisje19

    pluisje19 Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja, ik snap dat ook wel hoor. Ik vind het op zich ook niet erg, maar ik hoop niet dat ze ons huis nu gaat zien als een "hangplek" . Maar aan de ander kant, als ik haar dan af en toe zie, ben ik toch al blij;)
    Iedereen zei steeds tegen mij, dat ze wel vanzelf een keertje voor de deur zou staan.. ik had niet durven dromen, dat het zo snel zou zijn ( al duurde het in mijn hoofd bijna 2 jaar...:( )
    Pluisje
     
  12. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Het is dat je al veeeeel meer hebt geplaatst over je kinderen hier op het forum, anders zou ik zeggen: Stuur eens een linkje van dit topic naar je dochter... Hoewel... 13 jaar hè... Grote kans dat ze zich dan focust op de negatieve dingen...
     
  13. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb niet alles gelezen, dus misschien een beetje kort door de bocht (maar wil het toch even zeggen): ik heb liever dat ze dicht bij mij "hangen" dan ergens waar ik geen zicht op heb.
    Niet de makkelijkste weg hoor, maar ik ben er van i ertuigd dat dat het wel waard is.
    Veel geluk gewenst Pluis!
     
  14. Liesje92

    Liesje92 Niet meer actief

    Hoe gaat het nu TS? Ben wel benieuwd :)
     
  15. LA85

    LA85 Fanatiek lid

    25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier een stille meelezer.. ben zelf mama van een klein jongetje en niet meer samen met zijn vader.. wat er bij jou gebeurt is een beetje mijn angst voor later.
    Wou toch even zeggen: Wat ben jij een kanjer zeg! Hoop echt dat het nu langzaam aan de goede kant op gaat! :)
     
  16. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat!
     

Deel Deze Pagina