En zo kwam mijn pakketje dus binnen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chaea, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaea

Chaea Niet meer actief

Krijg ik EINDELIJK mijn pakketje binnen, waar ik al 2 weken op gewacht hebt, een vriendin uit engeland heeft mij dus dat pakketje gestuurd, is het al open!! :O

Ik kon zo de cadeautjes die er inzaten en de kaarten er zo uithalen zonder zelf het verder open te maken. Nou ik vind dit belachelijk!!! :x

Ik dacht eerst misschien komt het wel door de brievenbus, maar dat lijkt me stug :O

Als het goed is horen er 3 cadeautjes in te zitten en zaten er dus 2 in... Ik heb mijn vriendin al geëmaild er over, ik ben dus bang dat er idd een cadeautje er uit gepakt is. Maar zeker weten doe ik dat nog niet. Maar vind dit echt bespottelijk!!! :O

Iemand ook zoiets meegemaakt?

Bijgevoegde bestanden:

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Gelukkig nog niet meegemaakt! Er was laatst wel op het nieuws dat er bij een leveranciers van pakketjes/post (weet niet meer welke het is) dat er dus wel degelijk dingen worden opengemaakt. Klacht indienen dus!!

3. tuc

tuc Niet meer actief

o balen zeg!!!

4. Chaea

Chaea Niet meer actief

Waar kan ik een klacht indienen? bij Postnl op de website zelf?

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik krijg regelmatig dit soort pakjes binnen (ebay bestellingen) en echt nog nooit meegemaakt!
    Wel laatst dat een pakket, vrije dure inhoud, gewoon voor onze deur was neergezet... Ook schandalig.
    Zou er een klacht over indienen bij de post ;)

6. Linana

Linana Niet meer actief

Je kan postnl ook bellen trouwens!!

7. rums

rums Niet meer actief

Bij ons gaat het de laatste tijd ook mis. Post die niet aankomt. Post die drie weken te laat binnenkomt. Pas een envelop zwaar beschadigd aangeleverd in een plastic tasje met excuus erbij. PostNL is gewoon prut

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik kreeg vd week een kerstkaart binnen waarvan de envelop al opengescheurd was. Ik zou een klacht indienen.

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Meteen bellen en 'n klacht indienen!! Word steeds gekker!!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik hoor het steeds vaker!
    Dat ze op zoek gaannaar geld en waardevolle spullen..
    Je zou de post toch moeten kunnen vertrouwen!?!

11. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik heb op de website gekeken en kan niet meer bellen of wachten tot maandag. Ik denk dat ik beter een email kan schrijven??

12. Chaea

Chaea Niet meer actief

ja precies, en ik las laatst al berichten hier op ZP over kerstkaarten dus ik maakte me al een beetje zorgen over de pakketjes (ik moet er nog 1 ontvangen uit amerika, ik hou me hart al vast...) achteraf waren mijn zorgen er niet voor niets, helaas :(

13. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Wat vervelend zeg, de laatste tijd gaat er zoveel mis bij de post.:(

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heeft de douane het niet opengemaakt en gecontroleerd?
    Weet wel dat als iets uit Amerika komt en het de douane passeert en nep is (bijv nep uggs) ze het ook openmaken etc. Krijgt dan zelfs een boete voor het invoeren van neppe producten

Hoe dat met Engeland zit geen idee

15. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb bij een webshop gewerkt en het was werkelijk belachelijk hoe pakketjes soms worden geleverd terwijl je zeker weet dat ze correct de deur uit zijn gegaan.
    1% van de post komt dus zo aan en nog eens 1% word gewoon niet geleverd.
    Dat klinkt als niet veel maar als je het over 1000 artikelen hebt die je als webshop verkoopt zijn het dus 20 artikelen die je opnieuw moet versturen desondanks het niet jou fout is dat deze foutief zijn aangekomen. Thans dit is mijn ervaring met Post.nl andere aanbieders leveren wellicht correcter.

16. Chaea

Chaea Niet meer actief

Dat lijkt mij niet, en als ze het openmaken dan wordt dat niet zo gedaan, de dingen die er in zaten was een dvd (waarvan de cadeaupapier ook was open gescheurd op een hoekje) en een dagboekje, en 2 kaarten, en er hoorde nog wat bij te zitten ik weet alleen niet meer wat dat was

17. Chaea

Chaea Niet meer actief

20 artikelen is best veel vind ik :O nou begrijp ik natuurlijk dat het wat drukker is met de kerst maar dat is nog geen reden om slordig met de pakketjes en post om te gaan :/ Ik denk dat ik de email van mijn vriendin nog even af wacht zo dat ik zeker ben dat er idd wat uit is gestolen en daarna ga ik een klachtbrief schrijven naar Postnl.

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Is het ook kapot? Wat erin zit dan?

Kan heel goed door brievenbus komen hoor ..

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Er zijn zelfs juweliers die niets meer met postnl katen bezorgen. Blijkt dus heel vaak verkeerd te gaan! Verzekering of iets helpt gewoon niet bij de post... Echt balen voor je!

20. Chaea

Chaea Niet meer actief

Daar dacht ik dus ook aan eerst, en wat er inzit is niet stuk maar heb echt zo mijn twijfels over de brievenbus en dan nog als het niet past dan bel je toch even aan? lijkt mij dan :p

Nee ik heb de envolop wel goed bekeken er lijken idd iets van nagels oid aan afdrukken in te zitten waar het open gescheurd is op meerdere plekken. Daarom denk ik ook niet dat het door de brievenbus komt.

Deel Deze Pagina