Pannenkoekenhuis oid bij het bos (masbos?)

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wij gaan morgen een dagje weg met mijn dochter van bijna 2 en nog een ander gezin met een dochter van bijna 2. We dachten eraan om naar het bos te gaan en dan naar een pannenkoekenhuis te gaan maar waar? Het Masbos of Liesbos in Breda het makkelijkste voor ons uit Dordrecht maar ik weet niet zo goed waar dat is en of het er wel is! Iemand ervaring of een beter idee?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

in den hout heb je een leuk pannekoekenhuis. het pannekoekershuis. maar daar moet je wel reserveren want tis daar altijd retedruk

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaa, ga naar Den Hout, helemaal super!!!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi ik wilde die ook noemen ja... érg leuk :) .

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat ziet er inderdaad leuk uit! Is er ook nog wat in de omgeving te doen? Of heb ik weer niet verder dan mijn neus lang is gekeken?

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee omgevinsg is niet zoveel te doen. maar je zit zo in de bossen bij oosterhout hoor

7. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Rotterdam

kralingen (hertenkamp)
    zit er ook een pannekoekenhuis in het bos
    en ken je ook naar de herten ect diertjes kijken

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Citta thanks! Daar ga ik ook even naar kijken

plurkie ik zie op de foto's wel trampolines enzo! Is dat ook gewoon te gebruiken als je daar gaat eten?

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja dat zeker. er is wel een soort van kleine speeltuin bij het pannekoekenhuis. trampolines idd, glijbaan, schommels etc . weet niet wat er allemaal precies staat want daar was plurk van de zomer nog te klein voor.
    en binnen is er onder de grond ook een heel speelgebeuren. ballenbak en weet ik wat allemaal nog meer.:) nee is echt de moeite waard. maar nogmaals wel reserveren want als je op de bonnefooi gaat pies je naats de pot;)

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Oke top! Ga ik morgen proberen... Thanks voor je hulp

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

graag gedaan. als je bent geweest laat maar even weten wat je ervan vondt!:D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij zijn nog wel geweest... wonen lekker dichtbij, maar het was weer DRUK!!!!

wij waren er rond 3 uur en tot 19.00 was het al helemaal vol met reserveringen

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben benieuwd waar Ts nog heen geweest is :) ?

Wij wonen meer in de omg. van ts, maar moeten er ook écht weer eens naartoe, denk dat het nu juist érg leuk is voor onze dochter. Maar dan wel met wat meer volwassenen hihi.. zodat er niet 1 alleen met baby straks bij de tafel blijft en de ander 'onder de grond' zit met onze peuter...

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Nou daar ben ik weer hoor! ;) Ik ben niet meer geweest, het zat helemaal vol toen ik belde! Ik ga dus over een paar weken nog een poging wagen. Nu hebben we lekker door het bos gelopen in Breda. Ook lekker natuurlijk!

15. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik wilde zeggen Oosterhout, daar is ook een pannekoekenhuis naast het speelbos, is erg leuk!
    Miisschien iets voor de volgende keer?

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    den hout is errug(!!!) leuk!!!:D

Deel Deze Pagina