We kiezen nu allemaal de naam uit van onze kinderen. Jou ouders deden dit voor jou. Ik ben erg benieuwd hoe iedereen heet en of je blij bent met je naam?
ikzelf heet Jamy vind mn naam verschrikkelijk wat ik dr wel leuk aan vind is dat ik het bij meiden niet zo heel vaak tegen kom op dezelfde manier geschreven als mij en jij ???
kimberley , en ik vind hem verschrikkelijk , alleen de schrijfwijze al iedereen maakt er kimberly of kimberli van
ik heet miranda...en ben er wel blij mee..je hoort hem niet zo heel vaak gelukkig. Waar ik minder blij mee ben....mijn doopnamen....ghehe maar meer omdat het zo een mond vol is, samen met mijn man zijn naam en mijn eigen naam...........heb er namelijk 3....en lange namen ook.
Nogal voor de hand liggend Samantha En heb er geen problemen mee, je spreekt et dan ook uit hoe t er staat en godzijdank niet als samentha haha
Ik heet H eleen en ik vind het een afschuwelijke naam. Ik heb me nooit "op mijn gemak" gevoeld met die naam en ik haat het als mensen mij bij mijn naam noemen. Niet dat ze veel keus hebben maar mijn man noemt me vaak anders omdat hij weet dat ik het een verschrikkelijke naam vind. Het pas zooooo niet bij me en bij hoe ik me voel.
Miranda gerarda wilhelmina cornelia de gooijer-seegers.......zo spreek dat maar eens zonder te stotteren uit...
Ik heet sarah... Ja ik ben er wel blij mee... gewoon een makkelijke naam waar ik ook ben.. En overal geaccepteerd...
Nou ik heet dus Marlijn en ik ben er wel blij mee. Bijna niemand heet zo. En daarom vind ik em wel mooi! Word alleen bijna altijd fout gezegd.. Grr. Merlijn en Marijn.. *zucht*
Alleen mijn achternaam word altijd verkeerd gespeld.. Het is van B.eekum.. dat word altijd van B.ekem of B.eekem B.eeckum. Of L.elieveld word L.elyveld L.elievelt L.elyvelt.
Mirella heet ik en ik vind mijn naam wel heel mooi maar meestal word ik Mirell genoemd vind ik ook best. ben vernoemd naar een nummer van Rob de Nijs waar mijn moeder erg fan van was ik vind trouwens nog geen 1 naam echt lelijk of raar DIE HIER GENOEMD IS