Pas had ik een topic over het slechte eetgedrag van mijn dochtertje. Een dag later is zij opgenomen in het ziekenhuis en bleek dat ze het rota virus had, een heel naar darmvirus. Ze heeft 24 uur aan een neussonde met ORS gelegen ( zout en mineralenoplossing) om te voorkomen dat ze verder uit zou drogen. Gelukkig ging het heel snel weer goed met haar en mocht ze de volgende avond naar huis. Maar wat doet het toch zeer om je kleine frummeltje zo te zien liggen met een slangetje in haar neus. En wat mijn hart brak was dat ze zoooo bang was. Als er maar een zuster binnen kwam gilde ze het uit. Ze wilde zelfs niets van haar vader en broetje weten. De eerste nacht thuis had ze ook nachtmerries en moest ik haar heel de tijd op mijn schoot houden. Nu we een paar dagen verder zijn gaat het heel goed. Alleen op het cb vandaag was ze weer behoorlijk in paniek. mijn kleine meid, mijn kleine muis hier lig je in het ziekenhuis je bedje staat hoog van de grond je oogjes kijken angstig rond je gilt het uit van verdriet als je weer zo'n witjas ziet die alles van jou wil weten hartslag,temperatuur, bloeddruk meten mijn kleine meid, mijn kleine muuis straks mag je weer mee naar huis naar papa en Mickey wat een pret en slapen in je eigen bed tot die tijd blijf ik dichtbij en wijk ik nimmer van je zij nu kun je rustig slapen gaan ik blijf naast je bedje staan. mama houd van Puck
Och jeetje ik zie het helemaal voor me, wat moet dat meisje een angst hebben gehad en wat een verdriet moet dat jullie hebben gegeven! Ben blij dat het weer beter gaat met jullie kleine prinsesje en wat een mooi gedichtje, daar zal ze later als ze groot is heel trots op zijn!
Super mooi, ik voel helemaal hoe het geweest is, mijnkleine meid heeft ook 3 dagen in het Zh gelegen met 2 maanden.. Blij dat ze weer thuis is en de goede kant op gaat.. Veel sterkte