neeeeej ik haaat mobiele telefoons maaaaaaaaaaaaar vandaag heeft mijn man er 1 voor mij gekocht een rozekleurige zwartebes blackberry dus nu moet ik verplicht leren hoe dat ding werkt nou dat word wat..... heb trouwens telefoon met een kaart dus zonder abbo heb wel half jaar internet gratis wat doen jullie allemaal met je mobiel
Ik heb een blackberry 9780 met een abbo en bis abbo. Ik zit veel op social media en overige internet en ik ping/whatsapp erg veel.
Sinds donderdag ben ik weer bij de tijd met een mobieltje met internet. Een Samsung wave 525. Totaan vandaag vanalles mee gedaan, behalve bellen Prepaid met 5 euro pm internet pakket.
Ik heb nu een iPhone 3G en ik maak veel gebruik van social media, apps (whatsapp e.d.), e-mailen (veeeeeel!) en internet (nieuws checken). Aan het einde van de maand kan ik mijn abonnement verlengen en ga ik voor de iPhone 4. Wachten op de iPhone 5 duurt me te lang en als hij uit is, is hij me ook wat te duur
Ik heb een samsung galaxy ace.. En wat ik ermee doe: gebruiken als agenda, gebruiken als wekker.. bellen/smsen/pingen/emailen.. en ik surf wel eens naar hotmail, werkmail, hyves.. maar eigenlijk weinig..
Ik heb een Nokia N97 en doe er ook van alles mee. Bellen,sms'en,Google en in bed ff zp checken. Als mijn abonnement is verlopen ga ik voor een Iphone,hopelijk de allernieuwste!
Zijn er nog mensen onder de 80 zonder mobiel dan Ik heb een Samsung Galaxy en doe er alles mee... ik gebruik de agenda, ik bel en sms er mee P) , maak veel gebruik van Whatsapp, surfen op het net, etc... Ik maak zelfs mijn boodschappenlijstje op m'n telefoon
Nou hier exact hetzelfde. Zit ook nog op Twitter en Facebook met m'n mobiel, erg fijn dat dat bij deze zo makkelijk kan vind ik!
waarom doet ie het nou niet? ik zie dat er wel gereageerd is maar kan alleen mijn eigen bericht lezen erg raar
Facebook gebruik ik ook superveel op mijn mobiel! Oh en Google Maps.. omdat ik totaal geen richtingsgevoel heb.. zonder dat was ik al 8575 keer verdwaald denk ik
Ik heb een sony ericsson experia x10 mini pro Ik gebruik 'm veel! Bellen, sms'en, hyves, facebook, email, zp etc.. Nee, kan echt niet zonder. Heb op mijn 10e verjaarrdag mijn eerste mobiel gekregen, sindsdien nooit van mijn zijde geweken.. Oh dat klinkt wel heel erg trouwens!
ik heb een nokia N8.. geweldige tel! ik sms,bel , whats app.. internet, fotos maken (zit een camera van 12 Megapixels op ) dast was het wel
Heb zelfde BB als jou ik ping (bel sindsdien nog zelden) internetten, hyves enz agenda heb mn vader ook een BB gegeven, oh oh oh wat heb ik daar een spijt van !!!! Hij vind het helemaal geweldig dat ie zo hip is met zn BB dat ie smorgens vroeg tot savonds laat loopt te pingen met ons en aldoor vragen hoe werkt dit hoe werkt dat... -_-