Mijn draakje van 1 jaar wil zelf eten hoe doen jullie dit?

Discussie in 'Voeding' gestart door minniii, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lekker zelf laten eten. leren ze van. hier wilt madam ook alles zelf doen. die gaat met eten gooien als je haar wilt voeren en krijgt dan een flinke driftbui.

idem met toetjes... omg dat is echt een mega kliederboel hier ;)

2. iss7

iss7 Lid

8 mei 2012
    49
    0
    0
    Winkelmedewerkster parttime
    Hier een eigenwijze dreumes die al vanaf een maand of 10 geen potjes wil en zelf wilde eten.
    Eerst gaf ik haar zelf een lepel, om mee te spelen of iets, en gaf ik haar zelf hapjes.
    Maar sinds ze een maand of 11 was ging dat niet meer en liet ik haar zelf eten met haar handen, wel een vork erbij een steeds voordoen hoe het 'moet'
    Nu is ze ruim 15 maanden en eet ze zelf erg goed. Nog wel veel met handen, maar ze kan eten aanprikken en in haar mond krijgen ;)
    En ja dat knoeien is inderdaad niet fijn maar och ze leren er van en het opruimen is zo gebeurd!

Foto is van vorige week zondag.
    De pudding mochten we absoluut niet geven. Alles zelf doen!
    Als we mee hielpen vloog de pudding in het rond. Dan zo maar :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      13
  3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Hier at ze met 5 maanden al zelf. Wij hebben nooit gevoerd. Waarom zou je voeren als ze het zelf kunnen? Zelf vinden ze het vaak ook nog eens veel leuker. Gewoon het eten op een bordje voor hem neerleggen en dan met rust laten. Dan gaat hij het vanzelf wel eten. Of niet natuurlijk, dat kan ook ;).

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'voeding'

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Haha en mama maar wassen.... :D

6. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij laten onze jongste ook zelf eten, we geven haar een lepel en we helpen haar door er af en toe met een tweede lepel wat bij te doen in haar mond want ze mist nogal eens :D

7. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Rijst wordt hier per korrel gegeten. Super komisch om te zien!

ennehh.. Silly billy slabben zijn een aanrader! :) Je hebt ze ook extra lang. We maken er een gootje van, als er dan iets valt valt het daarin en eet ze gewoon daaruit verder.

Deel Deze Pagina