Hoi, Gisteren testte ik positief 1/2 dagen voor mijn nod met mijn eerste ochtendurine. Vanochtend, heb ik met mijn tweede plas ( nog niets gedronken en half uurtje na opstaan) maar wel half uur daarvoor nog flink geplast, getest. En deze vind ik wel lichter. Moet ik mij zorgen gaan maken? En heeft het te maken dat ik getest heb met tweede plas vd ochtend? Bovenste is van gisteren en onderste van vandaag.
Vind hem ook wel een stuk lichter, zou morgen een doen met je eerste urine dan pas kan je oordelen denk ik. Nu niet
Je tweede plas kan voor lichtere tests zorgen, maar dat hoeft niet. Ik vind het heel vervelend voor je dat je nu zo in onzekerheid zit en ik zou doen wat mijn voorgangster zegt: morgenochtend met ochtendurine. Of kijken wat de test doet als je ochtendurine 'nabootst', dat wil zeggen (dacht ik, maar google het even voor de zekerheid) dat je 4u niet eet of drinkt of plast. Dan zou je ook weer een goed geconcentreerde plas moeten hebben.
Gewoon morgenochtend nog eens testen meid. Ik denk dat dit gewoon met je ochtendurine te maken heeft hoor! Veel succes! x
ik zou vanmiddag nog 1 doen! ZE zijn beide positief! Maar je zit nog voor NOD dus het kan nog alle kanten op! ik Teste s ochtends altijd lichter dan s middags! Succes!
Hmm bij mij persoonlijk was hij met tweede plas (zonder drinken) donkerder... Ik hoop voor je dat t gewoon goed is!
Gewoon niet meer testen want dat levert stress op en stress is niet goed voor de zwangerschap. Een iets lichtere test kan door tig dingen komen dus gewoon stoppen met testen.
Ik vind hem ook lichter,en bij mij is dat(op de kv2v5 na) nog nooit een goed teken geweest.Ook niet met eerste of tweede of andere urine.Ik hoop voor jou dat het goed zit,maar ben niet optimistisch in dit geval.
Dit is van sensitest. Oh meiden... Ik heb net ook een kruidvattest gedaan en die is ook lichter als de vorige.. Nu dan niet met ochtendurine maar toch... Ik wou dat ik nooit getest had.. Dit is zo'n zware teleurstelling, ik heb drie maanden geleden mijn zoontje van 26 weken begraven, en was zo blij met een nieuwe zwangerschap... Ik hoop zo dat ik morgenochtend goed test. Wat een drama!
Ohh wat ontzettend erg! Dikke digihug. Dr lichtere testen zeggen nog niks hoor! Ik had hetzelfde een paar weken terug. Week niet getest en toen de digitale gedaan. Het kan aan heel veel dingen liggen! Even niet testen. Schiet je niks mee op!
Jeetje wat heftig zeg sterkte nog met het verlies! Had je voor de kV test veel gedronken? Kan zo vroeg wel uitmaken hoor! Dikke knuf
Meid even rustig aan doen. Leg die testen weg en doe er aub morgenvroeg eentje. Kijk maar even bij mijn testenl schrok me ook rot. Maar hoef me echt geen zorgen te maken. Je heb nu getest en waarschijnlijk niet met geconcentreerd urine. Je raakt nu onnodig in de stress. Sterkte nog met het verlies van je zoontje meis zijn zware tijden. Hoop voor een plakkertje bij je
Ik heb net weer een test gedaan,weinig gedronken en niet naar de wc geweest voor drie uur. Bovenste is van gister, middelste om 11 uur dochters en de onderste van net. Ik ben wel meer gerustgesteld nu. Wat vinden jullie? Sorry hoor voor alle paniek, maar ik ben er echt ziek van
Ik heb nog 1 test liggen, en die doe ik zondagochtend. Nu even rust aan mijn hoofd, en voorzichtig proberen te genieten toch maar nu? Oh meiden wat vinden jullie van mijn testen?
Vind die plus testen niks hahah maar de onderste is wel duidelijker hoor meid. Nu kan je het ff loslaten he?
Ja? Jij zou je hier ook wel door gerustgesteld voelen? Ik ben iig blij dat jij ook uit je zorgen verlost bent nu. Hoop dat het voor jou ook eindelijk mag komen. *sending positive thoughts*
Ja zeker ook omdat je de andere erbij heb he meid, duidelijk dat de onderste donkerder is. Lekker weg leggen die dingen. Heb ik ook gedaan. Ehhh zeg ik heb er twee bewaard en de rest ligt bij het vuil haha