Nee was volgens verloskundige niet nodig. Ze zei dat zwangerschap te kort was voor echo, dat je er niets aan kunt zien.. Nergens geweest ervoor. Wat zouden ze bij echo kunnen zien? Of voldoende is opgeruimd? Want had toen die zondag eerst iets verloren met vruine korrelachtig bloed. Daarna begon meer bloeden en werd het helderrood tm de woensdag erop. Die donderdag nog wat bruin bloed en vrijdag geloof nog een veeg gehad. Die za erna getest en toen was streep heeel licht. Geen last verder meer gehad en bloeden was netjes gestopt. Toen pas weer 19 okt getest en die was omowit.
Ze moeten iig kunnen zien of alles weer schoon is.Dat kan echt!Ik zou daar zeker even voor bellen,met dit verhaal erbij.En als die verloskundige je met een kluitje in het riet stuurt,zou ik een andere praktijk bellen.Zou het iig zeker laten controleren.
Als ik dit rijtje zo zie lijkt 25 het donkerste , maar heb jij alles met middag urine getest , want dan kan de urine ook verwaterd zijn.
Ik vind ze wel mooi oplopen hoor. Bij de zs van ons dochtertje liepen ze echt heeeel langzaam op de testen. Ik duim voor je!
Als je omowitte test hebt gehad, kunnen ze niet ineens weer zo oplopen, dan gaat het toch echt om een volgende zs m.i.
Dat denk ik zelf ook idd. Vorige mnd heeft mijn lichaam het zelf denk netjes opgeruimd. Nu duimen voor deze zwangerschap!
Whoehoe spannend zojuist vk gebeld en ze vond het hartstikke leuk. Ze zat middenin spreekuur dus belt vanmiddag terug of ik gaat om verder te praten en de agenda's naast elkaar te leggen! Ik had haar al gemaild met dat ik weer posi test en foto vd testen erbij gedaan en hoe nu verder