17 nov hebben we het kennismakingsgesprek met de verloskundige😄 Spannend zeg! Ik vroeg haar over de testen of ze te licht zijn ( foto per mail verstuurd). Ze zei een beetje zwanger bestaat niet, een streep is zwanger, zolang je niet heftig veel bloed verliest, zou ik me geen zorgen maken. Ze adviseerde niet meer te testen.
Ik heb nog een test liggen die ik nog wil doen haha. Ik heb later nog naar haar gemaild hoe eigenlijk gaat met plannen echo's enzo, want daar hebben we geen idee van
Yeesss ik heb de cb gedaan en er staat zwangeerrr!! Het kwam er heel snel te staan. Alleen de wekenindicator geeft pas 1-2 weken aan. Klopt dat wel hmm. Nou ja misschien wel en anders maak ik miss nog minder hcg aan.
Kijk maar. Alleen als ik echt helemaal recht v bovrbaf kijk zie ik dat niet dus zal wel aan scherm liggen
O ik zie dat een bericht niet is geplaatst: namelijk dat ik de 3+ ook zie oplichten. Mr als ik v recht bovenop kijk zie ik dat niet zo. Zal wel aan scherm liggen
Dat is inderdaad altijd zo.Ik vind het met de streepjes die je had logisch dat ie zwanger 1-2 aangeeft.Het ging erom dat er weinig tot geen oploop in je streepjes zat.En daar veranderd een digitale helaas niks aan.
De indicatie 1-2 weken betekent 3-4 weken, vanwege de twee weken voor de eisprong die je cadeau krijgt. Ik hoop dat alles goed zit bij je, want de streepjes blijven erg licht voor na NOD.
Heel eerlijk... Ik vind het niet echt positief als de digi 8 dagen na de eerste positieve test nog zwanger 1-2 aangeeft. Ook het weinig oplopen van de testen vind ik zorgwekkend. Feit is dat je zwanger bent en ik hoop van harte dat ik het mis heb en dit gewoon goed zit.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Ik hoop ook heel erg dat wij er helemaal naast zitten.Maar ben er echt bang voor...
Vergeet niet om ook een herhaling te vragen voor 3 dagen erna.Aan 1 enkele meting heb je niets.Altijd minimaal 2 keer en het liefst 3 keer prikken met 3 dagen ertussen,dan pas kun je zien of het genoeg stijgt.Heel veel succes.En ik hoop echt heel erg voor je dat wij ongelijk hebben.Ik zou dat in deze situatie met alle liefde toegeven meid.Ik denk aan je.
O ja, ga ik dan ook naar vragen. Bedankt, dat is aardig. Ik heb trouwens helemaal nog geen afspraak echo staan. Zie andere mensen wel al met afspraak. Iemand reageerde dat bij haar de vk een verwijsbrief geeft, zodra ze belt dat ze een positieve test heeft