Is het ook hoor nu vanaf april alleen maar miskramen gehad das zwaar. Nu goeie hoop dat deze plakt haha aan die zooi onderin zal het niet liggen das echt een plak zooitje Ml kijkt er niet eens meer naar haha.. Maar jij krijgt straks een mooie echo en wel fotootje laten zien hoor
70 min nog haha ven zelf ook even weg, ring laten vermaken van mijn moeder. Zo hebben ik en mijn zus allebei een mooie ring. Spannend dus hihi
Waarom laat je nu niks horen? We hebben zo meegeleefd...hopelijk ben je nu een feestje aan het vieren, en betekent geen nieuws, goed nieuws.
Hai meiden, ik ben inderdaad aan het eten, we zijn erna door naar chinees gegaan en nu aan het eten. Ze jon nog niet veel zien, maar zag wel dat ik zwanger ben. Er was heel vaag iets te zien. Ze zei dat ik miss net vijf weken ben. Dat zou ook wel kloppen met de lichte testen in begin en de cb die 1-2 weken aangaf. Ze zei dat we gewoon moeten genieten en we mogen over een week terugkomen om nog een keer te kijken. Blijf het toch spannend vinden. Eigenlijk weten we niet meer, behalve dat nu met thuistest, bloedtest en echo is bevestigd dat ik zwanger ben. Nu nog maar afwachten hoe het gaat en hopelijk ben ik echt nog minder ver. Zal zo een foto maken en plaatsen vande echo.
Dat hoop ik dan ook voor je.spannend nog even dus.Wanneer had je je eerste positieve test? Fijn dat je even wat laat horen.
Ik heb het gevonden.21 oktober, dat zou, als je nu 5 weken bent,4 dagen na je eisprong zijn...ik weet het niet meis...
Idd 21 oktober, ze zei dat het zou kunnen, doordat ik mijn cyclus niet kan en zon uiterst gevoelige test gebruikt heb. Ik weet het ook allemaal niet zo goed. Wel blij dat we even zijn geweest dat wel. We zijn vandaag half jaar getrouwd, dus dan wel bijzonder. Maar ja.. Enige fijne is dat ze ze zag dat ik zwanger ben door de vorm v mn baarmoeder
Een zwangerschap zie je niet aan de vorm van je baarmoeder, maar aan het feit of er wel of niet wat in zit.Bij 5 weken zou je minimaal de ring moeten zien.
Dat gaf die vrouw in ieder geval aan. Anders heeft je baarmoeder meer de vorm van ern doedelzak zei ze haha. Hieronder de foto. Die zwarte stip zou volgende week dus meer moeten zijn..