Hier die van mij bij 4+3.Kun je een beetje zien wat de ring is.Er zat bij mij zelfs al wat in de ring, en ben echt niet vooruit gezet.Na 10 echo's geloof ik dat wel.
Ziet er idd anders uit dan bij mij. Nou ja als echt duidelijk niet goed zat, had ze wel gezegd denk. Ik wacht maar weer af... Had gehoopt dat meer duidelijkheid zou komen, maar we hadden wel beide verwacht dat ik minder ver was..
Ik vind je foto erg onduidelijk, heb je geen betere? Als ik op deze af zou gaan, zie ik niets wat bij een zwangerschap past.En ik ben medisch onderlegd, en heb er dus serieus wel kijk op.Maar het is een onduidelijke foto, dat zeg ik er bij.Ik hoop voor je dat het over een week wel duidelijk is.
Ik vind het er erg onregelmatig uitzien.Sorry meid, maar ik denk dat je niet teveel hoop moet koesteren.Waar heb je deze echo laten maken? Vk, gyn, of een bureau?
Die zonder flits lijkt iets hoopvoller,maar ben niet erg optimistisch.Ik denk dat je echt meer had moeten zien,nadat je 21 oktober al positief hebt getest.Dacht eerst net nog,misschien bij een vk gemaakt,die hebben meestal niet zulke goede apparatuur.Maar bij een echocentrum mag je dat wel verwachten.Maar goed,ik zie alleen maar een foto,en zij heeft bewegend beeld gezien,dus zij kan het veel beter beoordelen dan ik.Wat ik heb gezegd is puur op basis van je verhaal vanaf 21 oktober,icm deze foto.
Ja ze hebben wel professionele apparatuur. Ik vind het ook allemaal een raadsel hoe nou zit. Maar verwacht wel dat ze eerlijk en duidelijk was geweest als echt niet goed zit. Ze zei dat het er zwanger uit zag maar zeker nog geen zes weken. Ze dacht net vijf.. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloopt!
Ik ben het helaas met Pipo eens... Ik vind je echo's er ook niet uitzien zoals je zou verwachten. Ik hoop natuurlijk dat het toch goed blijkt te zitten. Is er ook gekeken op andere plekken, zoals je eileiders?
Nee geloof het niet. Zei ze niets over. Op andere topics zie ik ook verhalen over echo's rond deze termijn waar nog niets te zien was en paar dagen of twee weken later wel. Ik hoop het!
Wat stom...dat verklaart al een hoop.Wat een slechte echoscopiste!Daarom zie je niks op die echo....Ze had inwendig moeten kijken.Onder de 8 weken moet altijd inwendig,is echt 1 van de eerste dingen die je als echoscopist leert.Ik was er dan ook blind vanuit gegaan dat ze inwendig had gekeken.Ik neem bij deze alles wat ik over je foto heb gezegd terug.En ik hoop op meer duidelijkheid volgende week,en vraag dan aub zelf om een inwendige echo.Scheelt een boel stress.
Ja ik vond dat dus ook erg vreemd! En v tevoren dacht ik eraan, maar toen ik daar lag helemaal niet aan gedacht. Daarvoor dacht ik nog v miss doet ze eerst uitwendig en erna inwendig als ze niets ziet.. Jammer dat ik daar op dat moment dan niet aan denk. Ga volgende keer idd vragen
Nou, inderdaad!!! Wat waardeloos zeg :x Ik vind dat echt een aanfluiting en ik zou zeker niet terug gaan naar dit echobureau.