Kleinbeetje misplaatste vragen vind je niet ??? Wie zegt dat ze geen voorbehoedsmiddelen gebruikte ?? Ooit gehoord van een gescheurde condoom ??? Ja, mooizo want dat kan gewoon gebeuren. En over dr vent waarom hem ze niet naar buiten gooit, ik denk dat je dat toch ook wel kan begrijpen?? Ik had bij mijn ex ook binnen een maand het gevoel van hij is het helemaal. Met hem wil ik oud en gelukkig worden. Mislukt dus !!! Maar ik kan mij voorstellen dat zij dat ook misschien wel had en het misschien daarom toch heeft laten doen. En dat ze geen aangifte heeft gedaan kan ik ook wel ergens begrijpen. Ik zou ook het liefst zo snel mogelijk willen vertrekken uit het land. Anders had ze dr zelf nog maanden lang moeten confronteren met dr ex wegens de rechtbank, zij is tenslotte de grootste getuige he, zonder haar krijgt hij misschien een aantal weken gevangenis straf. Denk dat wel gevaarlijker zou zijn voor haar. Ze heeft nu lekker geen last meer van hem. Hopelijk heb je nu echt je leven op orde Ook al zo een misplaatste iets, op mij komt dit over alsof jij die vrouw voor psychisch niet in orde bestempeld. En dat je niet begrijpt hoe de TS heeft geleefd en wat ze heeft gedaan, kan ik me voorstellen. Maar je kan die dingen wel even anders verwoorden.
misplaatst of niet, als mensen er voor kiezen dit op een forum neer te zetten, staat het volgens mij vrij te reageren zoals ik dat wil. Ik vind het zo een bizar en vreselijk iets dat roept bij mij vragen op. Ik begin mijn reactie overigens meelevend en ik vind het heel erg. Ik vind het alleen vreemd dat ze bepaalde keuzes maakt en dan bijvoorbeeld 4 maanden wacht. Ze zegt zich bijna niets meer te herinneren, maar weet ons nog wel kleine details te vertellen. Ik stel vragen over voorbehoedsmiddel en jij suggereert dat ze condooms heeft gebruikt. Jij weet toch ook wel dat er meer is dan dat? Aangifte had meer voor haar kunnen doen dan een veroordeling van de moord op haar kinderen. Het rechtsysteem bestaat niet voor niets. Ze had bescherming tegen deze man kunnen krijgen. Ik sluit mijn reactie af met ik hoop dat je je leven nu echt op orde hebt, omdat het mij lijkt dat je dit nooit verwerkt en dat ze daar hulp bij nodig heeft. Ik had gehoopt dat zij hierop reageert met dat ze dat heeft. Ik vind jouw reactie een beetje fel en onnodig.
Het verhaal riep bij mij dezelfde vragen op als Ilse1982 stelde Ik vind haar reactie niet fel of misplaatst. tis maar net met wat voor bril je het leest denk ik. Ik wens je iig sterkte en hoop dat alles goed blijft gaan met je en je lekker kan genieten van je kids en je vriend!
Ik vind dr reactie te fel en daardoor misplaatst, de vragen hadden best milder gekund en anders in een prive berichtje.. En ja natuurlijk is er meer dan een condoom, maar volgens mij zijn er ook genoeg dames die niet eens tegen de pil kunnen. Als ik een regelmatige cyclus zou hebben en niet de ene keer na 3 maanden en de andere na 6 maanden, zou ik ook niet aan de pil gaan. Pas als ik serieuze relatie zou hebben en we geen condooms meer willen gebruiken ofzo. En ja natuurlijk heb ik met dezelfde vragen als jullie gezeten. Maar er kon ook gevraagd worden, heb je wel voorbehoedsmiddelen gebruikt, inplaats een vooroordeel te geven dat ze sowieso niets gebruikt heeft. ( en je leest ook in dr verhaal dat ze na dr tweeling een implanon heeft laten zetten, dus eigenlijk kan je er bijna van uit gaan dat ze dus geen pil als anticonceptie gebruikte, maar dus een condoom ) En dit soort dingen kan je ook dus in je achterhoofd houden. En dus wel een beetje zelf het antwoord op bedenken. Of het netter vragen zoals ik net aangaf hoe het gevraagd kon worden. En wat betreft die abortus kliniek, als ik het verhaal goed begrijp, dan bedoeld ze het kindje zien nadat het er uit gehaald was. Dus niet op een echo. Dus DUHHH dat ze het beschrijft als een slachthuis. Ze zegt trouwens niet bijna nietst te herinneren van de abortus, maar van de datum dat het gepleegd is. Dat ze dat ver naar achter heeft gestoken. Alsof jij van alle nare dingen in je leven de datum en tijd gaat onthouden, pfff. Ik weet niet hoe het in het land zat waar zij toen woonde met dr exvriend, wat de politie daar er tegen doet. Maar ik weet wel hier in Nederland doen ze vak zat erg weinig. Van Spanje weet ik dat al liegt de vrouw dat haar man/vriend dr slaat, dan mag hij sowieso een jaar gaan zitten. Want ze gaan er (vaak) vanuit dat er niet over gelogen word. Ik kan nog wel een voorbeeld geven ( geen huiselijk geweld, maar wel mishandeling !!!!! ) In NL, tijdens het uitgaan een kennis van mij, werd gewoon zomaar geslagen !! Meteen politie gehaald ( die fietste langs ).. 4 min later werd hij gepiept dat er een politie een wagen staande heeft gehouden waar mogelijk de verdachte in zat. Ik met een goed geheugen werd opgepikt door andere politie wagen en moest van uit de auto checken of het hem was ( ja dus ).. Kennis die geslagen is die moest naar het ziekenhuis.. Ik en nog een vriend van hem moesten een verklaring afleggen. De week er op zie ik die gast gewoon weer tijdens het uitgaan. Terwijl hij al meerdere geweldplegingen op zijn naam heeft staan. En wie word er daarna bijna in elkaar getimmerd, ja IK dus. In spanje, een barman was in elkaar geslagen en berooft, politie die kwam na dat gebeuren een maand lang over de boulevard heen rijden om het half uur. Als je het dorp in wilde rijden werd er eerst met een licht op je geschenen om te kijken of jij niet de verdachte was. En het was "pas" de eerste keer dat ze dit hadden gedaan ( in spanje dan, 't waren Marokkaanse, weet niet of ze dus ff "gezellig" langs kwamen of dat ze ook werkelijk in Spanje woonde ook ) Ik bedoel dus alleen te zeggen, in elk land handelen ze anders. Want ik heb een lange tijd niet veilig en zorgeloos over straat kunnen lopen. En ik zat ook nog met zijn beste vriend ( en dat was ook geen zuivere jongen hoor, want voor dat die kennis in elkaar getimmerd werd, had hij zijn gevangenis avontuurtjes al verteld. ) Ik had dat ook aan de politie gemeld, maar ze doen er geen fuck aan hoor.. Meid, ik hoop dat jullie heel gelukkig worden en het gelukkige gezinnetje kunnen gaan vormen.
Dat was lastig lezen Ikdus, je weet wel wat ik bedoel met mijn vragen. Ik stuur je wel een pb voor de verduidelijking.
ikdus ben blij dat je er wat van hebt gezegt. ik wil wel weten wat de meeste vrouwen gedaan hadden als ze in haar schoenen zouden staan. hoop dat deze vrouwen de volgende keer ff beter nadenken met hoe ze het brengen.
Meid, ik wil je heel veel sterkte wensen met de verwerking van dit alles! Sommige vrouwen zijn een beetje snel met hun oordeel, maar ik denk dat ze niet beseffen hoeveel psychische druk zo'n foute man op iemand uit kan oefenen... Het feit dat je zelfmoord wilde plegen zegt denk ik al genoeg, je was gewoon in een situatie waarin je je echt helemaal geen raad meer wist... Gelukkig gaat het nu weer goed met je! Ik hoop dat jullie verder een rustig en gelukkig leven hebben!
Wat een klootzak , ik zou er mijn levensopdracht van maken om hem door z,n kop te knallen. (eerst martelen bijv. z,n ballen met een gasbrander bewerken , ik zou hem zo erg toetakelen dat ze via z,n gebit z,n indentiteit moeten achterhalen....enzv.) (natuurlijk wel in NL want dan hoef je niet zolang te zitten )
Ik had wel degelijk voorbehoedsmiddelen gebruikt. Ik gebruikte Persona en aangezien ik in die tijd op mijn vruchtbare dagen was gebruikte ik zelf Condooms... Ik had NIETS van een scheur, breuk, gaatje of wat dan ook bemerkt... Ik hoopte eigenlijk dat, als ik het zolang verzwijg ik nog een kans had om het kindje toch te mogen houden, maar dat wou hij dus dan toch niet... Ik zag hem gewoon te graag en dacht dat ik met hem gelukkig zou worden... en eigenlijk hoopte ik ook dat ik het gewoon van me af zou kunnen zetten... zie mn vorig antwoord... In mijn ogen was het een slachthuis... ik ging er tegen mn zin naartoe... en liet handelingen aan me verrichten die tegen mn zin waren en moest dan ook nog een doc hebben die niets beters in haar zin had dan vies tegen me te doen. Ze vroeg uiteraard of ik het nog wilde zien (ik weet niet of ze dit als soort "afschrikking" gebruiken of wat dan ook... ik was iig totaal ontzet daarover... Ik heb ook nog een echo vooraf gehad en heb ook het hartje horen kloppen... en tot de laatste dag smeekte ik mn man om het toch te proberen... Meis, ik stond alleen... met reeds twee kindjes... dacht dat ik nooit meer iemand zou vinden en al zeker niet met 3 kindjes... Neen, ik wou niets meer met hem te doen hebben... en eerlijk gezegd... hij had me reeds al eens geslagen en werd daarvoor 24 uur van me weggehouden... toen ie terug kwam was het erger dan ooit... dat risico wou ik niet lopen... niet met mn kindjes en zeker niet in een vreemd land, zonder familie... zei ik toch
@ all dank jullie voor jullie lieve woorden!!! @ corina83, hoop dat je nu ook gelukkig bent meis! @ Ikdus, meis, dank je voor je verdediging, ik reken je het hoog aan Vind haar vragen eigenlijk terecht, al had Ilse ze een beetje anders kunnen formuleren Maar je hebt absoluut gelijk met je punten Het is alsof je me reeds kent, hihi @bloemje... ik begrijp je reactie niet zo goed meis... @ilse... ik kan me het datum niet meer herinneren... echt niet... ik vond het echt heel erg verschrikkelijk... als ik eens op zolder in mn dozen zoek zal ik zeker de papieren ng vinden en de echofotootjes... maar daar heb ik nu momenteel echt geen zin in, het is te pijnlijk om alles terug te zien... Ik heb idd therapie gedaan, maar ik denk dat geen enkele therapie je hierbij kan helpen. Ik doe mezelf niets meer aan, en denk er ook niet aan, maar heb wel een plaatsje aan alles kunnen geven, met ook dank aan mn vriend @kuidebokibi... jepp, zei ik ook toch bedankt @ikdus... wow meis, jij zit er wel erg dicht op!!! kennen wij elkaar??? en ja hoor, we zijn erg gelukkig de eerste fase in mn leven zonder verdriet of pijn @angel ook aan jou dank voor je lieve woorden Maar zoals ik zei... ze mag gerust vragen (al schrok ik me eerst een hoedje ) @cossy, indeed dank je XXX @MelMel... hahaha, ok, dat weet ik dan voor later (goh, heb jij een bloeiende fantasie maar als ik eerlijk ben, je hebt geen idee wat ik in mn gedachten alles al gedaan heb met hem ) sorry voor het lange wachten met antwoorden... maar ik moest effe mn gedachten weer op een rijtje zetten ivm sommige reacties... effe bezinken en dan reageer ik ook niet te fel hoop op begrip grtjs, cindy
Het is niet de bedoeling geweest je te kwetsen. Als dat wel is gebeurt mijn excuus. Je verhaal, zoals je het in je eerste bericht hebt opgeschreven roept bij mij vragen op. Vandaar mijn reactie en die is (nogmaals) niet vervelend bedoelt geweest. Ik wens je veel geluk met je gezinnetje.
Ik weet het meis, had het ook niet zo opgevat... nou... mss heel eventjes, maar ik ben iemand die zich graag in de schoenen van een ander zet en eens uit deze perspectief kijkt... en zodus begreep ik je eigenlijk best wel en dank je voor je lieve wensen
@Nachtzon: Ik ben net als jou gelukkig, of eerder dolgelukkig want dit gevoel van geluk kon ik nog niet Liefs, Corina
Daar kunnen we ons echt de hand reiken eindelijk een "normaal" leven, waarvan ik altijd al droomde!!!
Dag nachtzon, Ik ben echt niet goed van jouw verhaal. Ik wist niet dat er nog zulke beulen bestonden. Ik wens je een prachtig kindje toe en nog een gelukkig leven, want na wat jij hebt meegemaakt, verdien je dat echt. Groetjes Valerie
En kon je zelf ook de pb knop niet vinden? Ik vind deze discussie erg ongepast in een topic als deze, maar zal wel aan mij liggen.. Ts, sterkte....
Jeetje heftig hoor, ik schrik er van dat er zulke mannen rondlopen. Voor hen is de eeuwige hel bedacht. Helaas weet ik zelf hoe zulke mannen je kunnen bespelen, je laten voelen dat je er slechts voor hen alleen bent.. Ik was op mijn 15e ongewenst zwanger maar dat is een miskraam geworden, uiteindelijk maar goed ook maar weet zeker dat de 'dader' me ook echt tot abortus gedwongen had anders. Wel mooi om te lezen dat je er zo sterk van bent geworden. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn, dat die ene eierstok het helemaal goed doet nog. En dat jullie met zijn 5en maar een mooie toekomst mogen hebben! Heel veel succes meid.