mijn drie vlindertjes...

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Nachtzon, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank je :) dat hopen wij ook :)

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi Nachtzon,
    ik heb je verhaal gelezen en ik werd er helemaal verdrietig van!
    vooral dat je exman je in je buik heeft gestompt. wat een nachtmerrie.
    Ik lees dat het nu goed gaat met je,
    maar ik kan me goed voorstellen dat je er zo nu en dan nog veel moeite mee hebt.
    sterkte

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik lees je verhaal nu pas. Wat een verhaal zeg!
    Maar 1 ding, het verlies van je tweeling komt echt niet omdat je een abortus hebt laten plegen! Het komt omdat je exman zo'n eikel was door je in je buik de stompen!

ik hoop dat je snel zwanger bent en dat er prachtig broertje of zusje voor je oudste twee kinderen uit voortkomt.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dank je meiden!!! Ik voel me ECHT veel beter!!!! en sta nu sterk ik mn schoenen :D Nu kijken we samen vooruit naar ons beebje (mss twee :p) en ik weet dat mn schat er volop achter staat :D

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Beste Nachtzon,

Ook ik wil graag even reageren, ook al is het ms. een beetje laat gezien de datum van je eerste berichtje.
    Het is echt een bericht om verdrietig van te worden, ook ik zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. 'Wat kan een mens verdragen', vraag ik me dan af....
    Wat fijn om te lezen dat je inmiddels een hele lieve vriend heb gevonden en jullie nu een hecht gezin vormen. Voor jou, maar ook voor je kindjes!
    Ook wil je van harte feliciteren met deze zwangerschap. Hopelijk kunnen jullie er met z'n allen van genieten!

Ik wens je alle geluk en gezondheid toe!

Liefs,
    P

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oh... dank je :D
    maar zwanger ben ik (nog) niet.... zal het pas vrijdag weten :)
    xxx

7. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een vreselijk verhaal :(

Dikke knuffel

ps ik hoop dat je vrijdag een hele mooie test gaat hebben!!

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Owww, wat vreselijk stom! Mijn excuses hiervoor!!!!
    Ik ga voor je duimen, oke!?

(ook nog even een pb-tje)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek heropend.

Lotte

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Hey meiden,
    ff goed nieuws :) (zie mn banner :p)
    Ben ook ondertussen een dagje verder dan mn zwangerschap met mijn tweelingen :)
    wou jullie even het goede nieuws vertellen :) 1 feb. weten we wat het zal worden... deze keer jammer genoeg geen tweelingen, maar ben allang blij dat het na 1,5 jaar toch nog gelukt is :)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Geniet van dit prachtige wonder in je buik

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

gefeliciteerd met dit mooie wondertje in je buik!

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben ook zooo blij :) nog een kleine 21 weken (het kleintje wordt dmv keizersnede 2 weken vroeger gehaald)

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jee wat een verhaal, weet eigenlijk niet goed hoe ik reageren moet.... zomaar 5 kindjes weg... en bij de eerste 3 je eigen keuze geweest... ik begrijp dat niet waarom je dat voor je toen der tijd vriend hebt gedaan? je had toen al kindjes dus dan weet je toch hoe mooi en bijzonder dat is???

vind je verhaal toch een beetje dubbel en vind het fijn voor je dat je nu je geluk hebt gevonden met je kindjes maar aan de andere kant maak ik me een beetje boos dat zulke dingen kunnen gebeuren....

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ??? de eerste 3? Ik heb een zoon van 10 een dochter van 7 daarna abortus, daarna miskraam van tweelingen, die erg welkom waren... en nu weer zwanger en ook dit kindje is meer dan welkom...
    kzou mn verhaal ook dubbel vinden als ik het niet goed zou lezen... snap niet goed hoe jij het kon misverstaan, tis toch duidelijk geschreven...

Deel Deze Pagina