Hele nacht krampen gehad om de 10 min, net of ik ongesteld ben. Geen weeën, maar toch ook geen fijn gevoel. Het is nu weer aan het afzakken. Ren wel al de hele morgen naar de wc, mijn darmpjes zijn nu wel leeg. Dadelijk naar de verloskundige... spannend, hopelijk kan ze me strippen en gaat dit helpen. Duimen jullie mee?!
Ik duim ook voor je! 7 dagen overtijd al, dan wordt het ook wel tijd (ben er stiekem zelf ook wel klaar voor ondertussen ) duim duim.....
Het strippen is verzet naar morgen ivm drukte in de praktijk. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant, de onderdruk was 100. Dit in combinatie met vocht vasthouden, genoeg redenen om even langs het ziekenhuis te gaan. Dus daar zijn we vanmiddag geweest. Bloed, urine, echo, alles zag er goed uit. Bloeddruk was daar ook iets lager en omdat de rest er zo goed uitzag, mocht ik weer naar huis. Op de CTG kon je goed zien dat ik lichte weeën heb om de 10 min. Maar ze stellen niet zo heel veel voor, ik heb nog praatjes genoeg! Hopelijk zet het snel door!! Bedankt voor het duimen!! (ga daar vooral mee door )
Ik duim ook voor je. Het schijnt zo te zijn dat vlak voor je bevalling je bloeddruk even omhoog schiet. Hopelijk heb je gauw je beebje in je armen meid!
Weer de hele nacht wakker geweest en flink gerommel en weeën , maar vanmorgen was het weer rustig. De verloskundige is net langs geweest, heb ik toch al mooi 4 cm!! Jeetje wat was ik blij te horen, dat deze nachten niet voor niks zijn geweest. Ze heeft me net gestript en hopelijk zet het vanmiddag door! Spannend! Jullie allemaal veel succes, hou je rustig, want het gaat warm worden!
Duimen draaien hier hoor! Na 8 dagen overtijd te zijn mag het ook wel een keer he? En dan zit ik al te zeuren met m'n 4 dagen...
Spannend zeg! Is het duimen ook niet voor niks geweest, haha. Hopelijk ben je al bevallen en heb je je kleintje in je armen. Liefs Huismus
Dank jullie wel voor al het duimen, hihi het heeft geholpen!! Na het strippen om 11.00 en mijn 4 cm ontsluiting heb ik lekker in huis nog een beetje lopen rommelen, wasje opgehangen, wc gepoets. Daarna in bad een boekje gelezen. Af en toe moest het boek even aan de kant, omdat ik dan een wee moest opvangen, maar het was echt prima te doen. Rond 14.00 uur belt de verloskundige, ze wil toch even komen kijken hoe het met me gaat, ik zeg nog dat ik denk dat er nog niet zoveel aan de hand is en maak nog een grapje dat mijn boek niet uit is. Zeg nog tegen mijn vriend: dadelijk als de verloskundige weg is ga ik weer terug in bad. Om 15.00 uur komt de verloskundig en blijk ik al 6 cm te hebben. Wauw, ikke blij! Ze besluit te blijven en de vliezen te breken. Ik moest even wennen dat het nu toch echt ging beginnen. Heel gek! Toen ging het heel snel en binnen een half uur had ik 10 cm ontsluiting. Voelde meteen de persdrang en na 40 min persen was onze lieve zoon Niels er. Vond het een super ervaring, een oerkracht en de pijn was voor mij heel goed te doen! Voor de mensen die ook het mindere gedeelte willen lezen... anders nu stoppen.. Helaas wilde de placenta er daarna niet uit. Er was geen paniek, maar na een half uur proberen is toch besloten de ziekenwagen te bellen. Toen ik van het bed kwam om naar beneden te lopen, ben ik helaas heel veel bloed verloren (meer dan 2 liter). Dus snel naar het ziekenhuis en daar heb ik een ruggenprik gekregen en is de placenta verwijderd. Ook hebben ze me daar mijn knip gehecht. Tja elk nadeel heeft zijn voordeel, daar voelde ik gelukkig niks van. Ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven. Die dag erna en aflopen vrijdag medicijnen via het infuus gekregen omdat ik zoveel bloed ben verloren en daar zal ik de komende weken ook echt even van moeten herstellen. Ons manneke doet het super goed en we zijn dan ook helemaal trots!! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Liefs Erika