Wat leuk om te lezen dat je nu eindelijk het geluk hebt gevonden. Heel veel succes en geluk gewenst. Moge al je dromen uitkomen
Wat super om te lezen! Fijn dat er dus nog hoop is! Je begrijpt,hier dezelfde ervaring hihi. Alleen hier nu een zwangerschap als BAM. Hoop dat het mij later ook gegund is om ooit nog een fijne relatie te krijgen. Geniet ervan meid!
Wow wat leuk! Als ik je bericht lees is het ook alsof je geluk van het beeldscherm spat! Hopelijk hebben jullie snel een positieve test
wauw zo herkenbaar.... aankomende donderdag trouw ik met mijn grote liefde en ik had echt nooit gedacht weer op iemand te kunnen vertrouwen en zo mijn hart zou durven geven....we zijn nu zelfs zwanger
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties. Zoals jullie misschien begrijpen wil ik nog even tegen niemand zeggen dat we 'oefenen voor het eggie' Het is heel fijn om het dan op dit leuke forum kwijt te kunnen, bedankt!
Hier ook een soortgelijk verhaal.. Enige is dat ik een aantal maanden voor ik mijn liefde tegen kwam ik een relatie kreeg maar na 4 maanden strandde dit.. Kort daarna kwam ik mijn lirfde tegen! Anderhalf jaar gelden nu, toen mijn dochter bijna 4 werd. Nu wonen wij een half jaar samen en is mijn spiraal er sinds gister uit! Geniet ervan!