Vandaag de 20 weken echo gehad bij Prenataal Screeningcentrum in Ermelo. Helemaal gelukkig want kindje is helemaal gezond We kregen hele goede uitleg (bijv waarom ik de kleine wel zie schoppen in beeld maar er niks van voel; placenta aan de voorkant; werkt als soort stootkussen ) en bij alles wat nagekeken werd kregen we ook uitleg zodat het niet te spannend word Bovendien kregen we ook nog heel veel 3d foto's en 4d filmpjes mee op DVD echt geweldig
Dankjulliewel Sorraya ; het is een echo centrum maar de mevrouw daarvan werkt ook in het ziekenhuis en geeft cursussen aan Verloskundigen. Ze is echt geweldig en zo lief : Prenatale Screening | Home
Dankjulliewel het was zo leuk en zo fijn om in alles zo gerustgesteld te worden ze heeft ook nog van allerlei extra dingen gemeten (bijv de baarmoeder hals waar ik ongerust over was) en ik ga begin juni weer terug voor een laatste (pret en groei) echo en die krijg ik dan voor de helft van de prijs omdat ik de 20 weken echo (door de verzekering betaald) daar heb laten doen