Hoi, Ik snap er niks meer van al 13 jaar lang (zolang als ik menstrueer) heb ik een cyclus van 26 dagen, ongeacht of ik aan de pil zit of niet. Afgelopen jaar heb ik een vroeggeboorte gehad (kindje was overleden) de placente is toen door middel van curretage verwijderd want die kwam niet van zelf af. Toen het vloeien stopte werd ik exact 26 dagen later weer ongesteld. Die cyclus daarna raakte ik weer zwanger, met 8,5 week zagen we dat er niks meer leefde en is er een curretage gedaan. heb 3/4 dagen gebloed daarna, en toen dat stopte werd ik exact 26 dagen daarna weer ongesteld. Cyclus daarna was ook exact 26 dagen, en dan zijn we aangekomen bij deze cyclus, ik ben nu 4 dagen over tijd. Nu zal je denken mens maak je niet druk. Maar ik heb een test gedaan het is niet onze bedoeling nu zwanger te raken dus hebben veilig sex gehad op 1x na en die ene keer was 4 dagen voor ik eigenlijk ongesteld had moeten worden, dus theoretisch gezien is het niet mogelijk daar zwanger van te zijn. Aangezien ei sprong 14 dagen voor menstruatie is. Toen ik 1 dag overtijd was toch maar een test gedaan (condooms kunnen immers ook lek zijn) maar die was negatief, dag erop nog een test gedaan en die was ook negatief. Maar nu zijn we nog 2 dagen verder er ik heb af en toe wel kramp in mn onderbuik maar er gebeurd niks. Wat nu? ik ben dus niet zwanger want test is negatief en de kans erop was toch verwaarloosbaar klein. Maar ik word ook niet ongesteld ondanks dat ik ALTIJD een cyclus van 26 dagen heb. Is het mogelijk dat ze de binnenboel stuk hebben gemaakt maar dat ik toch nog 2x ongesteld ben geweest? Is het mogelijk dat er toch iets is blijven zitten van laatste curretage ondanks dat ik nog 2x ongesteld ben geweest? Ik weet het niet meer.
wat een verhaal zeg!! maar ik weet t eerlijk gezegd ook niet! maar ik zou naar de Huisarts gaan en vragen over hoe en wat??!! en miss nog een paar dagen afwachten miss nu toch iets langere cyclus!
Ja ik vind dit ook een mysterie. Maar het kan 1 of toch een zwangerschap zijn ( hoor vaker in mijn omgeving dat die testen soms te vaak negatief aangeven) Of 2 je lichaam is heel erg van slag! Pfff.... Sterkte ben benieuwd!
Ik heb 2 testen gedaan , 1 op 1 dag overtijd en nummer 2 op de 2e dag overtijd. Beide Omo wit. en heel duidelijke test streep. Dus dan mag je ervanuit gaan dat de test werkt en je neit zwanger bent. Baal wel als een stekker. was juist blij met mn altijd betrouwbare cyclus..
Tja...ongelofelijk maar waar! Misschien dan toch eens langs de huisarts? Moeilijk he, en allemaal zo machteloos en onzeker. Balen! Hoop dat je snel een antwoord hebt.
1 ding zeker iets van placenta kan niet zijn blijven zitten want dan had je nu doodziek moeten zijn, ik den dat idd je cyclus van slag is zou nog even afw8 is binnen week niks dan ha bellen of nog een test....